Skip to main content

Hi,

 

Al weken zit ik zonder internet, de afgelopen drie weken heb ik vrijwel dagelijks en meerdere keren per dag gebeld met de klantenservice van KPN. De eerste week om telkens een ander verhaal te horen van verschillende medewerkers, uiteraard met de belofte dat het binnen een bepaald tijdsblok (paar uur) opgelost zou moeten zijn. Helaas, niets is minder waar.. inmiddels ben ik al drie weken aan het bellen en krijg ik telkens hetzelfde verhaal te horen. Overigens krijg ik wél van elke medewerker die ik spreek een ander tijdsblok te horen waarin het probleem opgelost zou moeten zijn. Ook beloofde verschillende medewerkers het te monitoren tot het opgelost zou zijn, uiteraard nooit meer iets van gehoord. 

 

Tot op heden zit ik nog altijd zonder internet en is de hulp van de klantenservice uitermate treurig. Daarnaast is het zo dat ik vanuit huis werk en gebruik moet gaan maken van 4G op mijn telefoon, overigens geen mobiele KPN abonnement. Gelukkig 'begrijpen' ze het allemaal, maar kunnen geen oplossing bieden en vertellen continu hetzelfde verhaal.

Graag zou ik op korte termijn een oplossing willen zien aangezien werken op 4G niet de gewenste situatie is.

 

 

 

Beste @jmws 

Wat vervelend dat je geen internet hebt, welke diensten heb je bij KPN?

  • Internet
  • Internet + TV
  • Internet + TV + Mobiel?

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze dit oppakken.


Hallo @jmws! Welkom op ons KPN Forum. Jammer dat je niets wijzer wordt van de gesprekken met onze collega's. Heb je enig idee wat er aan de hand is of wat er opgelost/gerepareerd moet worden in het (niet zo specifieke) tijdsblok? Ik ben benieuwd wat je met mijn collega's besproken hebt. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel zoals Dennis al aangeeft?

We horen graag van je :slight_smile:

 


Hi Dennis, Lisa,

 

Telkens krijg ik van de KPN klantenservice te horen dat mijn abonnement is geblokkeerd, terwijl alles betaald is. Zij geven continu aan dat dit een kwestie is van een ticket sturen naar de backoffice en dan zou het binnen een bepaalde tijd opgelost moeten zijn. Er is ook al een aantal keer contact geweest met de afdeling collections, zij bevestigen dat alles betaald is. 

 

Al drie weken krijg ik dus van verschillende medewerkers te horen dat het tot 2 uur kan duren, de ander roept dat het 24 uur kan duren, ook heb ik gehoord dat het tot vijf werkdagen kan duren. Inmiddels zijn we ruim drie weken verder en heb ik nog altijd geen internet.

 

Ook deze ochtend heb ik telefonisch contact gehad en het zou aan het einde van de middag opgelost zijn, dit is weer niet het geval.


@jmws ik begrijp uit jou verhaal dat je bij KPN een betalingsachterstand hebt gehad? Dat is erg zuur. Heb je je profiel aangevuld wat ik je vroeg? Dan kan @Lisa verder kijken waarom jij geen diensten hebt.


Hi Dennis,

 

Klopt, mijn gegevens zijn aanegvuld.


Hi Dennis,

 

Klopt, mijn gegevens zijn aangevuld.

Bedankt, hopelijk gaat @Lisa hier snel naar kijken.


Bedankt voor je gegevens @jmws!

Bij de ‘gewone’ klantenservice, waar wij forummoderators ook onder vallen, hebben we niet alle betalings- en facturatiesystemen tot onze beschikking. Ik zie dus wel wat (dat het mis is gegaan bij het heraansluiten, met alle gevolgen van dien) maar niet alles en ik heb ook niet de mogelijkheid om dit voor je op te lossen, hoe graag ik ook zou willen :grimacing:

Morgenochtend zijn mijn collega's van de facturatie afdeling weer aan het werk, ik zal zodra ze aanwezig zijn contact met ze opnemen om er voor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online gaat zijn!

Daarnaast ga ik er voor zorgen dat je de abonnementskosten voor de periode van 20 april, tot het moment dat je weer aangesloten bent van ons terug gaat krijgen, zodat je niet opgezadeld wordt met kosten voor een abonnement dat je door ons toedoen helemaal niet hebt kunnen gebruiken.

Zodra ik morgen meer weet, hoor je weer van me!


Hi Maja, 

 

Er is al vaker contact geweest met die afdeling en blijkbaar ligt het probleem niet meer bij die afdeling. Ook is het al meerdere malen naar de back office gestuurd, zij zouden de enige zijn die dit kunnen oplossen. Echter, zit ik nog altijd zonder internet.. ik hoor graag wat de juiste oplossing is.


Hi @Maja_ , inmiddels is het bijna einde middag en ik heb opnieuw niets concreets van jullie vernomen. Ik baal enorm.


@Dennis Schreve @Lisa @Maja_ Er zou vandaag naar worden gekeken, helaas heb ik nog altijd niets vernomen. 


Beste @jmws,

Ik geef het nogmaals door aan een KPN moderator.


@jmws Maja_ werkt normaal gesproken op donderdag, vandaar de belofte om vandaag contact op te nemen. Ze was vandaag alleen vrij. Morgenochtend is ze er weer. Ik heb haar gevraagd om dit topic aan het begin van haar dienst op te pakken. Morgen hoor je meer van Maja_!


Mijn oprechte excuus @jmws, ik ben NOOIT vrij op donderdag en kwam daar pas erg laat achter, waardoor ik iets aan heb gegeven dat niet klopt :slight_frown:

Inmiddels heb ik jouw situatie geëscaleerd bij de manager van een afdeling die dit hopelijk eindelijk recht kan zetten, zodra ik een reactie ontvang laat ik je dat weten! 


Hoe staat het er nu voor met je verbinding @jmws? Voor zover ik kan zien, zou je nu weer online moeten zijn, kan je dat bevestigen?


Hi Maja,

 

Waar kan ik terecht voor de vergoedingen?


Hi @jmws,

Ik zie dat je na je bericht hier nog contact hebt gehad met 1 van mijn collega's en dat je hier dinsdag over teruggebeld gaat worden. Het regelen van een vergoeding is inmiddels dus in behandeling!