Skip to main content

Half april heb ik een kijkdag gehad in mijn nieuwe appartementencomplex. Daar was KPN aanwezig om alvast de contracten voor internet en tv te regelen.
Mooi verhaal, alles zou supersnel geregeld zijn - je kent het wel. Toen is er alvast een datum afgesproken waarop mijn aansluiting geregeld zou zijn: 20 juni. Maar eerder was vast ook geen probleem, kon allemaal afgestemd worden. Ik zou een mail ontvangen. 4 weken verder en niks ontvangen bleek dat ze een verkeerd e-mailadres hadden overgenomen vanaf het formulier... 
Vervolgens heb ik bij de oplevering op 2 juni gevraagd of het nog steeds 20 juni was, gezien de aansluiting in de woning al gereed bleek. Daar kwam geen reactie op.

Na herhaaldelijke mailtjes kreeg ik geen reactie wanneer ik internet en tv zou krijgen, de aansluiting is klaar maar van een modem en monteur ontbrak ieder spoor of contact. Inmiddels ging Ziggo hier langs de deuren: het zou nog 3 tot 4 weken gaan duren. Daarover heb ik gemaild en binnen een kwartier werd ik teruggebeld dat dat niet zo zou zijn en dat ik binnen een kwartier een mail zou ontvangen met meer informatie. Die mail kwam niet, ik kreeg een brief een paar dagen later: 7 juli komt er een monteur. Dit is bijna drie weken later dan de 20 juni die was afgesproken in april. 

Ik ben echt not amused hierover en ik snap dat jullie lieve online medewerkers er niets aan kunnen doen, maar met de KPN winkel in Delft ben ik echt helemaal klaar inmiddels. Ik wil of mijn contract ontbinden of een noodpakket ontvangen waarmee ik wel internet heb, want inmiddels woon ik al twee weken zonder internet in mijn nieuwe huis en nog drie weken zit ik echt niet op te wachten.

Hoi @Lysanne v V ,

Dat is een lastige situatie, als je je profiel invult kan een moderator er voor je naar kijken.Ik vertrouw erop dat het via hun gewoon opgelost kan worden.Je hebt dan in ieder geval een vast aanspreekpunt.


Hoi @Lysanne v V ,

Dat is een lastige situatie, als je je profiel invult kan een moderator er voor je naar kijken.Ik vertrouw erop dat het via hun gewoon opgelost kan worden.Je hebt dan in ieder geval een vast aanspreekpunt.

Ha Martijn,

 

Dankjewel voor je antwoord. Profiel is aangevuld - ging er per abuis vanuit dat dat automatisch zou gaan via je KPN account.

 


Ok, top!

Binnen een paar dagen kan je een reactie vanuit een moderator verwachten.


Beste @Lysanne v V, welkom! Wat rot om dit te lezen! Ik heb helaas geen optie voor een noodpakket voor je 😞. Klopt het dat je geen mobiel abonnement bij KPN hebt? Anders had ik daar 100 GB op kunnen zetten in de vorm van een gratis weekbundel. Wellicht dat je tijdelijk wifi van de buren mag gebruiken? Ik kan er niets anders van maken 😟.


Ik heb inderdaad een telefoonabonnement bij een andere provider.

Er zijn meerdere buren met hetzelfde probleem en een aantal hebben inmiddels wel een noodpakket ontvangen. De buren met internet hebben allemaal Ziggo, en Ziggo gaat hier dagelijks langs de deuren om te vragen of mensen willen overstappen. Zij kunnen binnen drie werkdagen voor aansluiting zorgen, en dat is inmiddels bij meerdere buren een serieuze overweging.

 

En ‘no hard feelings’ voor de Klantenservice, meerdere buren hebben hier problemen mee en de KPN winkel in Delft is denk ik degene die hier gigantisch de mist in is gegaan. 


Hoi @Lysanne v V ,

Mogelijk hebben familie of vrienden van je een Ziggo wifispots account.Je zou daarmee tijdelijk van Ziggo wifispots gebruik kunnen maken .

Je zou natuurlijk ook gewoon Ziggo kunnen overwegen.Zowel Ziggo als KPN zijn de basis prima.Ziggo heeft een slechte naam maar is de afgelopen jaren echt wel verbeterd.


Ik heb inderdaad een telefoonabonnement bij een andere provider.

Er zijn meerdere buren met hetzelfde probleem en een aantal hebben inmiddels wel een noodpakket ontvangen. De buren met internet hebben allemaal Ziggo, en Ziggo gaat hier dagelijks langs de deuren om te vragen of mensen willen overstappen. Zij kunnen binnen drie werkdagen voor aansluiting zorgen, en dat is inmiddels bij meerdere buren een serieuze overweging.

Kan ik mij inderdaad voorstellen! Ik zou je graag verder van dienst zijn, maar ik kan geen noodpakket voor je aanvragen helaas. 

 


Ik zou zeggen: Ziggo. Want bij KPN kan het zo nog weken duren…

Laat KPN ondertussen gewoon lekker door modderen. Als ze de verbinding opgeleverd hebben heeft u 14 dagen de tijd om te annuleren. Kun u het modem weer terug sturen.

Volgend jaar weer naar KPN overstappen. Zo heeft u nog 2 keer welkomstkorting ook. Eerst bij Ziggo en volgend jaar bij KPN. 

Mocht KPN volgende week toch plots de verbinding al werkend hebben, dan kunt u bij Ziggo nog opzeggen.Â