Skip to main content

Wij ervaren ook al weken ellende. Worden van het kastje naar de muur gestuurd, geef mij maar een monteur - ook al moet ik die betalen - maar nee, dat staat niet in de FAQ van de medewerkers…. We moeten nu steeds zelf testen….. Met de wifi manager die vervolgens wegvalt…. Gek word ik ervan. 

Hoi @MerelZ en welkom op het forum! Een betaalde monteur is op dit moment helaas niet mogelijk hiervoor, maar ik ben benieuwd waarom de Wifi Manager steeds wegvalt. Is dit terwijl je de snelheid in de ruimtes meet en, zo ja, meet je dan op plekken waar je nog net wel wifi signaal hebt? Heb je toevallig al wifi versterkers in huis, of gaat het alleen via de Experia Box? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Hoi @Sanne_M ! 
Ja, dit is wanneer ik aan het meten bent en bij de laatste page/test, zie ik nog net een verschil ontstaan… En dan valt de manager weg. Bij een van de testen ging ik van 30 naar 0, ook bijzonder. En ja, we hebben al drie WiFi versterkers in huis. 
Tot drie weken geleden dan ook nooit problemen gehad, maar nu valt alles constant weg.
Experiabox al 4 keer uitgelezen door jullie; alles lijkt te werken. 
Ik wilde het abonnement opzeggen maar manlief heeft extra WiFi punten besteld bij jullie incl een duurder pakket. En daar baal ik ook van; niemand weet waarom de WiFi opeens slecht is, maar wij moeten wel bijbetalen…. Anyway, hopelijk deze week wel opgelost en anders moeten we maar wat anders gaan verzinnen 🤷🏻‍♀️ 


Valt de tv dan ook weg?


Yes 


Maakt u gebruik can een draadloze verbindingset? Gebruikt u een switch in het netwerk? Hoeveel tv ontvangers heeft u?


Bedankt voor het aanvullen van je profiel en de toelichting! Ik zie inderdaad de bestelling terug, die zal op 1 september afgerond worden. Ik heb de verbinding doorgemeten, maar zie dat het signaal met de Experia Box voor het laatst op 26 augustus een keer weggevallen is, sindsdien zie ik geen weggevallen verbindingen meer. Gek dat alles in huis uitvalt als dit gebeurt. 😕 Dat lijkt dan na de Experia Box te gebeuren.

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd op bestellingen, dus mochten de SuperWifi punten en het duurdere pakket geen uitkomst bieden, dan kun je de bestelling altijd weer terugdraaien. Dit kan telefonisch, door met ons te bellen via 0800-0402. Je gaat naar 500 Mbit/s zie ik, dus als dit de oplossing niet is trek hier dan gerust weer aan de bel. Dan kunnen we samen de verbinding doorlopen om te kijken wat ervoor zorgt dat alles steeds wegvalt en hopelijk is de oplossing dan ook snel gevonden. 


Dank je @Sanne_M , krijg je reactie nu pas in mijn mail (ik zeg verder niets 😊)

De monteur is vandaag helaas niet geweest dus dat is (zacht gezegd) jammer, morgen herkansing. 
Afgelopen maandag storing in de wijk, die monteur heeft daarna gemeten; 500 beneden en nog steeds krap 100 boven... 


Ai, hopelijk is het vandaag wel goed gegaan met de monteur. 100 Mbit/s boven is heel netjes, maar ik snap dat je het verschil wat groot vindt als je een pakket van 500 Mbit/s hebt en wifi versterkers gebruikt. Hopelijk weet de monteur hierin wat te verbeteren, ik ben benieuwd! 


Dag @Sanne_M dit was een top monteur, alles gereset en getest. Het wordt boven niet beter maar het uitvallen van de WiFi lijkt weg te zijn. Fingers crossed en bedankt voor het meedenken 👍🏻


Wat fijn! Blij om te lezen dat het monteursbezoek zo goed is verlopen. 😄 Ik duim met je mee. Mocht de verbinding toch weer problemen vertonen, je weet ons te vinden! 


Reageer