Skip to main content

Beste klantenservice van kpn,

Bij terugkomst van vakantie zie ik dat wij geen internet hebben. Het rode alarm lampje brandt bij de glasvezel binnenkomst. Tevens geen PON lampje.

bij herhaald de modem en de adapter van de glasvezel omvormer 30 seconden uit het stopcontact te hebben gehaald blijft het alarm komen. Geen internet. 
 

bij eerdere topics lees ik dat een monteur dan vereist is. Graag zou ik dit willen laten verhelpen asap ivm thuiswerk. Willen jullie contact opnemen?

hoe kan ik dit het beste aanpakken?

 

alvast dank.

mvg Sander 

U kunt voor storingen 24/7 contact op nemen met de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met u meekijken. 


HI @SvBergen, welkom hier. 

Ik denk graag mee. 

U kunt voor storingen 24/7 contact op nemen met de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met u meekijken. 

Is het inmiddels gelukt via de klantenservice? 

Zo niet, zou je hier een foto willen plaatsen van zowel het glasvezelkastje als de modem? Zodat ik kan zien hoe de lampjes branden. 


Morgen komt een monteur de glasvezel kabel opnieuw aansluiten. Er was blijkbaar geen binnenkomst van de glasvezel naar het zwarte kastje.

 


 


Morgen komt een monteur de glasvezel kabel opnieuw aansluiten. Er was blijkbaar geen binnenkomst van de glasvezel naar het zwarte kastje.

 

Laat me even weten hoe het af is gelopen.Â