Skip to main content

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Heb 4 keer met de klantenservice gebeld maar telkens als ik in de wacht wordt gezet wordt na een tijd de verbinding verbroken, ik werk veel vanuit huis dus internet is hard nodig. Hoor het graag! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Ikiaza. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van jouw MiFi Router. Heb je het wachtwoord op het apparaat zelf al opgezocht? 

Ga als volgt te werk als je de huidige SSID en coderingssleutel netwerk op het scherm wilt weergeven:

       1. Druk op de MENU-knop om het menu weer te geven. 2. Druk op de MENU-knop en blader naar Device Info.

  1. Druk op de MENU-knop en blader naar Device Info.

3. Druk op de 

knop om Device Info te openen


Ik ga het proberen! Dank voor je reactie 


Hoi het apparaat heeft geen knoppen..?


 


Hoi @Ikiaza. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van jouw MiFi Router. Heb je het wachtwoord op het apparaat zelf al opgezocht? 

Ga als volgt te werk als je de huidige SSID en coderingssleutel netwerk op het scherm wilt weergeven:

       1. Druk op de MENU-knop om het menu weer te geven. 2. Druk op de MENU-knop en blader naar Device Info.

  1. Druk op de MENU-knop en blader naar Device Info.

3. Druk op de 

knop om Device Info te openen

 

Mijn excuses, het lijkt er op dat ik een andere MiFi router in gedachte had. Het beste is om even langs een KPN winkel te gaan met het apparaat. Dan kunnen ze het daar voor je uitzoeken en/of een nieuwe meegeven.