Skip to main content

Vandaag heb ik de ‘noodoplossing’ opgehaald met daarin de Alcatel MW70VK. Na heel veel proberen werkt deze wel direct op de PC (gekabeld) maar krijg ik bij alle draadloze pogingen geen verbinding want ‘wachtwoord onjuist’

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen , want door aanhoudende ellende met mn nieuwe glasvezel-aansluiting ben ik inmiddels ook door mn 50GB databundel van de mobiel heen. Ik sta echt op het punt de hele zwik brandend op de post terug te sturen, inclusief mn contract. Toch wilde ik eerst hier wat proberen, scheelt weer lucifers ;) 

 

Alvast dank voor het lezen en het proberen te helpen!

Welkom op het forum @AlexS1971! Vervelend te horen dat de noodoplossing niet werkt. 

Hoe staat het er op dit moment voor? Heb je het werkend gekregen? Zo niet, bel dan in de eerste instantie 0800-0402. Dan kan een medewerker je gelijk helpen. 

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens en ga ik voor je aan het werk. 


Dank voor je reactie en je wil om te helpen! De status is dat ik vandaag alles heb opgezegd en bij een andere aanbieder ben ingestapt.

Ik zal ongetwijfeld met de wet van Murphy zijn geconfronteerd, maar op een bepaald moment is de grens bereikt / overschreden.

 

Concreet antwoord op je vraag : nee dit probleem kon niet worden opgelost. Het lijkt (mijn mening) alsof bij het refurbishen de verkeerde sticker is geplaatst, want hij wilde op geen enkele manier meewerken. 

 


@AlexS1971 in dat geval sluit ik het topic. Ik zie liever dat we het gewoon voor je kunnen oplossen. Maar ik snap ook je beslissing. 

Als je op een gegeven moment toch KPN weer een kans wil geven, laat het dan hier weten. Dan help ik je daarbij. 🙂


Hai, ja uiteraard sluiten. Het was ook echt niet alleen dit probleem dat me heeft doen opstappen, maar een combinatie van zaken die ik als ex KPN'er echt nooit had verwacht tegen te komen.

 

Nogmaals dank voor de hulpvaardigheid!