Skip to main content

Ik heb een algehele storing aan internet en TV. Ik kan helemaal niets meer. En werken op dit moment zit er ook niet in. Probeer ik de klantenservice te bellen, word er 2 keer aan toe gewoon ophangen. Is er ook een storing bij de klantenservice?? En hoe zit het met eventueel geld terug? Aangezien ik dus vandaag helemaal niet aan het werk kan?

Bij een storing die langer duurt dan 12 uur heb je recht op ééndertigste van jouw abonnementsprijs per dag dat de storing aanhoudt. Dat gaat je dus niet helpen.

Welke Experia Box heb je?

Hoe branden de lampjes?

Heb je een glasvezelaansluiting?

Zo ja, heb je de NTU of ONT al een keer stroomloos gemaakt?


Welkom bij ons op het forum @Charlainevdloon. Laten we eerst gaan kijken naar wat er met de verbinding aan de hand is, voordat we naar de vergoeding gaan kijken. Voor je werk heb je er meer aan dat de verbinding weer werkt denk ik. Wjb stelt al een paar vragen waar ik ook benieuwd naar ben, en kan je daarnaast je forumprofiel ook volledig invullen? Dan kunnen wij ook met je meekijken naar de staat van de verbinding. Ik heb de titel van je topic daarom ook gewijzigd, die foutcode is een gevolg van het probleem, niet het probleem zelf. We horen het graag van je.


Ik heb glasvezel aansluiting, internet en wifi knipperen, power staat aan. De rest is uit. Is een Kpn box 12. Ik heb de modem nu 4x opnieuw opgestart. 

 


Ik heb glasvezel aansluiting, internet en wifi knipperen, power staat aan. De rest is uit. Is een Kpn box 12. Ik heb de modem nu 4x opnieuw opgestart. 

Heb je jouw NTU of ONT (glasvezelkastje) ook al een keer stroomloos gemaakt?


Ook die heb ik stroomloos gemaakt


Dan hoop ik dat je ondertussen jouw forumprofiel ingevuld hebt zodat @Jasper aan de gang kan.


Zou je de volgende vragen nog kunnen beantwoorden, @Charlainevdloon:

  • Hoe branden de lampjes op de NTU/ONT (het glasvezelkastje)?
  • Is de kabel tussen het glasvezelkastje en het modem goed aangesloten? Je kan deze opnieuw aansluiten om hier zeker van te zijn.

Ik wacht je reactie af.


Zou je de volgende vragen nog kunnen beantwoorden, @Charlainevdloon:

  • Hoe branden de lampjes op de NTU/ONT (het glasvezelkastje)?
  • Is de kabel tussen het glasvezelkastje en het modem goed aangesloten? Je kan deze opnieuw aansluiten om hier zeker van te zijn.

Ik wacht je reactie af.

Hoi. De lampjes branden van het glasvezelkastje. En de kabel heb ik er af gehaald en weer opnieuw gedaan.

 


Charlainevdloon schreef:

De lampjes branden van het glasvezelkastje.

Bedoel je daarmee dat alle lampjes branden? Of brandt één van de lampjes niet? En welke kleur hebben de lampjes? Je mag anders ook een foto plaatsen, dan kan ik zien wat jij ziet.


Ik heb niets meer van je gehoord, @Charlainevdloon. Is het gelukt?