Skip to main content
Antwoord

Algemene storing met internet en tv duurt al dagen

• September 11, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Wij zitten nu al met een algemene storing van dagen ( 1141EA ) en nog steeds niet opgelost, iedere dag krijg je een melding dat hij verwacht wordt binnen 12 uur opgelost te zijn. Hopeloos. Kunnen al dagen geen tv kijken en internetten alleen trachten te doen met de telefoon. Wie heeft nog maar dit probleem?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@J.Piels, welkom bij onze community. 

Mijn excuses voor de langere oplostijd van deze storing, ik verwacht haast dat dit een kabelbreuk was die opgelost moet worden. Neemt niet weg dat het minder fijn is als je thuisgebonden bent en de televisie moet missen. 

Ik ben wel blij om te lezen dat alles weer goed werkt, dankjewel voor de terugkoppeling hier. 

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

​@J.Piels  Je kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800 0402 en vragen om een noodpakket 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

​@J.Piels is inmiddels de storing verholpen cq heb je een noodpakket  gekregen 

• Auteur
  • September 12, 2025

Noodpakket? Ben aan huisgebonden, miste de tv erg, Inmiddels is de storing na 4 dagen opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2025

Hi ​@J.Piels, welkom bij onze community. 

Mijn excuses voor de langere oplostijd van deze storing, ik verwacht haast dat dit een kabelbreuk was die opgelost moet worden. Neemt niet weg dat het minder fijn is als je thuisgebonden bent en de televisie moet missen. 

Ik ben wel blij om te lezen dat alles weer goed werkt, dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â