Skip to main content

Olla, 

Alle apparaten in het huis hebben verbinding met de wifi, alleen mijn laptop blijkt  geen verbinding te kunnen maken, telkens wordt de wifi er na een paar seconde weer uitgegooid. Ik heb al veel geprobeerd (router en laptop opnieuw opstarten, updates uitgevoerd) alleen blijkt niks te helpen. Iemand raad?

Hallo @ashole , als je een Windows systeem hebt kun je de optie ‘netwerkinstellingen herstellen’ gebruiken, dan worden alle netwerkinstellingen. dus Bluetooth, wifi en bekabeld weer teruggezet naar hun beginwaarden en kun je proberen de verbinding opnieuw op te bouwen.

Gaat het bekabeld via LAN wel goed? Dat is stabieler en veiliger.

 


Hai @JanD, netwerkinstellingen herstellen heb ik ook geprobeerd maar helaas nog steeds geen resultaat. Bekabeld via een ethernet kabel heb ik wel verbinding...


Netwerkkaart deleten uit apparaatbeheer, drivers laten weggooien.

dan computer herstarten en de kaart opnieuw laten installeren. drivers update , evt via de netwerkkaart leverancier.

 


Kunt u elders wel verbinding maken met WiFi met deze schootcomputer?


@EAZ1964 ook geprobeerd, hij verbindt telkens1a2 seconde met de wifi en vervolgens valt die steeds weer weg en kan die 2 min geen verbinding meer maken, dit  herhaalt zich steeds… :(


Eindelijk doet ie het!! Bedankt allemaal!

 


Hallo @ashole wat heb je gedaan of ongedaan gemaakt dat het nu wèl werkt?