Skip to main content
Beantwoord

Alle apparaten in huis hebben verbinding met wifi, behalve mijn laptop. Hoe kan dit?

• May 23, 2022
  • 7 reacties
  • 725 keer bekeken

Olla, 

Alle apparaten in het huis hebben verbinding met de wifi, alleen mijn laptop blijkt  geen verbinding te kunnen maken, telkens wordt de wifi er na een paar seconde weer uitgegooid. Ik heb al veel geprobeerd (router en laptop opnieuw opstarten, updates uitgevoerd) alleen blijkt niks te helpen. Iemand raad?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @ashole , als je een Windows systeem hebt kun je de optie ‘netwerkinstellingen herstellen’ gebruiken, dan worden alle netwerkinstellingen. dus Bluetooth, wifi en bekabeld weer teruggezet naar hun beginwaarden en kun je proberen de verbinding opnieuw op te bouwen.

Gaat het bekabeld via LAN wel goed? Dat is stabieler en veiliger.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Antwoord
  • May 23, 2022

Hallo @ashole , als je een Windows systeem hebt kun je de optie ‘netwerkinstellingen herstellen’ gebruiken, dan worden alle netwerkinstellingen. dus Bluetooth, wifi en bekabeld weer teruggezet naar hun beginwaarden en kun je proberen de verbinding opnieuw op te bouwen.

Gaat het bekabeld via LAN wel goed? Dat is stabieler en veiliger.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2022

Hai @JanD, netwerkinstellingen herstellen heb ik ook geprobeerd maar helaas nog steeds geen resultaat. Bekabeld via een ethernet kabel heb ik wel verbinding...

• May 23, 2022

Netwerkkaart deleten uit apparaatbeheer, drivers laten weggooien.

dan computer herstarten en de kaart opnieuw laten installeren. drivers update , evt via de netwerkkaart leverancier.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 23, 2022

Kunt u elders wel verbinding maken met WiFi met deze schootcomputer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2022

@EAZ1964 ook geprobeerd, hij verbindt telkens1a2 seconde met de wifi en vervolgens valt die steeds weer weg en kan die 2 min geen verbinding meer maken, dit  herhaalt zich steeds… :(

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2022

Eindelijk doet ie het!! Bedankt allemaal!

• May 24, 2022

Hallo @ashole wat heb je gedaan of ongedaan gemaakt dat het nu wèl werkt?