Skip to main content

Maand geleden overgestapt op kpn glasvezel...tot op heden alles ok maar sinds een paar uur geleden geen internet, tv en telefoon meer. Geen storingen op adres,  alleseen paar keer reset maar geen positief resultaat. Ik zou graag in persoonlijk contact komen met kpn om te kijken of dit snel verholpen kan worden.

Hoi @EKWBavel, welkom hier. 

Geen diensten meer dus. Dat is niet zo fijn. 

Je hebt alles al gereset geef je aan. Zo ook het glasvezelkastje? Heb je die al stroomloos gehad voor 2 minuten? 

Snelste om dit op te lossen is overigens om even te bellen met 0800-0402.

Mocht je liever via deze weg geholpen worden, zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik proberen te achterhalen waarom je geen diensten hebt. 


Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN (met bovengenoemd nummer) en e.e.a doorgelopen. ‘Glasvezel’ lampje brandt niet en vooralsnog geen storing in de buurt...morgenochtend komt monteur langs. Helaas is probleem nog niet verholpen maar wel vriendelijk te woord gestaan bij klantenservice; direct extra Gigabytes voor mobiele telefoon beschikbaar gesteld...hopelijk is ‘t snel verholpen. 


Balen dat je nog geen diensten hebt, maar gelukkig komt er straks een monteur. Hopelijk kan hij het oplossen. Hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 


Na gisteren vriendelijk te woord zijn gestaan door klantenservice KPN, stond vanochtend keurig op tijd de monteur aan de deur. Alles gecheckt ...n breukje in n kabel bij t ‘tussenstation/centrale’ bleek de boosdoener. (Wellicht beschadigd tijdens t maken van n nieuwe aansluiting). Monteur heeft t euvel verholpen en alles goed uitgelegd. Kortom: natuurlijk even balen dat de service er volledig uit lag maar KPN heeft t snel & goed opgevolgd en verholpen. Dank daarvoor.


Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat de monteur alles snel en duidelijk kon oplossen. Mocht er nog weer eens wat zijn, laat het dan weten. Goed weekend gewenst!