Skip to main content

Ik stel de vraag hier maar omdat ik niet kan vinden hoe ik KPN anders een berichtje kan sturen...

De laatste tijd hebben we thuis vaak problemen met de Experia box. Alle lampjes groen maar geen internet. Probleemoplosser van KPN geeft aan dat er vanuit KPN geen problemen zijn, dus dat het intern zou liggen. Uiteraard alle dingen als resetten, stekker eruit en factory reset al meerdere malen geprobeerd zonder resultaat. De laatste paar keer doet het internet het na een aantal uur vanzelf weer. Vreemd…

Is KPN bekend met dit probleem? Misschien een nieuwe Experiabox?

 

Hoor het graag!

 

Bedankt vast!


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Welk type modem heb je?


Ik heb een Experia Box v10


Dat is de beste die er is. Gaat het probleem over wifi of over de bekabelde verbinding?


Dat is mooi. De afgelopen jaren ook geen problemen gehad. Het is echt van de afgelopen maanden dat er geregeld geen Wi-Fi is. Bekabeld werkt wel.


En je hebt niet dit soort dingen in huis?

 


Nee, eigenlijk nooit nodig gehad. Alleen rechtstreeks vanaf de Experiabox.


Ik zit zelf ook wat te zoeken op internet. Lees iets over dat je het wi-fi kanaal in de router kan aanpassen? Zou dat een oplossing kunnen zijn?


Ik heb ook de v10. Misschien kunnen we em weer aan de praat krijgen.  Heb je wifi versterkers? Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? Gebruik je ergens een switch?


Ik heb weer wi-fi! Of dat komt doordat ik in het modem het kanaal heb veranderd van auto naar kanaal 14 weet ik niet zeker, maar hopelijk is het op deze manier voor een wat langere periode opgelost.

Wel super bedankt voor het meedenken en je aanbod!