Skip to main content
Vraag

alles in 1 pakket en geen tv en internet en telefonie

  • August 24, 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Stoom uit mijn oren
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

.Sinds vrijdagochtend geen DSL signaal.alleen lampjes power brandt en wifi knippert.
Op 19 augustus is in mijn buurt een storing geweest. Ik heb een antieke exp.box v8. Mijn lhoofdlijn zit in de dsl aansluiting, daar brandt geenlampje. Op telfort staat dat ik naar  09009596 moest bellen. Na 20 (!!!)minuten wachten zegt een medewerker dat ik Telfort moet bellen.
Ik ben 71 en word nubnu een radeloos. Wie kan mij helpen om dit op te lossen? Ik ben echt  totaal van alles afgeseden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 25, 2020

Hallo @Stoom uit mijn oren Bijzonder vervelend natuurlijk. Maar zo te lezen ben je klant bij Telfort. Je bent nu op het Forum van KPN en voor de vaste diensten van Telfort kun je je nog steeds bij hun melden.Â