Skip to main content

Heden vandaag in de KPN winkel Zuidplein geweest voor het volgende ik wou mijn abonnement doen aanpassen dat het maandbedrag minder zou gaan worden ik betaal momenteel € 92,85 per maand was toen de duurste pakket met pairbonding.
Ik vertelden daar in de winkel wat ik zou willen namelijk met snelheid iets naar beneden en mijn vaste telefoon eruit halen want tegenwoordig bel je gratis met je mobiel en verder het behoud van de overige functies zoals Foxsport, Pluspakket, KPN Veilig 5 apparaten en Spotify premium de kosten zouden dan naar beneden gaan volgens medewerker KPN in de winkel rond € 71,50 per maand hier had ik wel oren naar en ik besloot later contact op te nemen met afdeling Save van KPN op advies van de medewerkster in de winkel en nu nam ik gelijk een nieuwe mobiele telefoon mee voor mijn vrouw met alle kosten van dien en ervan uitgaande dat onze internet thuis een stuk goedkopere zou gaan worden, maar ze adviseerde wel contact op te nemen met deze afdeling “Save” van KPN te bereiken op nummer 0800-0402 om eventueel meer korting te kunnen krijgen maar hier gaven ze mij aan dat het helemaal niet goedkoper zou kunnen worden dan minimaal € 82,50 en was ook mijn kortingen kwijt op de mobieltjes kortom ik ben dan gewoon nog duurder uit. Maar heden vandaag heb dan toch voor niets een mobieltje gekocht voor mijn vrouw omdat de vaste lijn eruit zou gaan maar nu achteraf gezien ben ik helemaal niet goedkoper uit kan zijn dus we moeten dan de vaste lijn gewoon behouden……..
Wat kan de KPN Winkel of direct KPN zelf nu nog voor ons betekenen ik heb nu kosten gemaakt voor niets onder valse voorwendselen van de KPN Winkel Rotterdam-Zuidplein ???

beste @Meerwillenweten2017, Wat vervelend dat de prijzen anders zijn dan in eerste instantie aangeboden. 

Wanneer je overstapt van een oud portfolio naar het nieuwe portfolio (KPN Hussel) zijn de prijzen vaak anders. Voor sommige klanten kan dit voordeliger zijn, voor andere klanten is dit niet zo. in het premium pakket zitten veel extra opties die je misschien niet allemaal gebruikt, in dat geval ben je na een omzetting vaak goedkoper uit. Wanneer je wel gebruik maakt van veel van deze extra opties (zenderpakketten, de snelheid etc.) loont het omzetten meestal niet. 

Als je een nieuw mobiel abonnement hebt aangeschaft en je wilt er toch vanaf zien kun je binnen 14 dagen annuleren bij onze save afdeling, te bereiken op: 0800-0402. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je korting op mobiel kwijt zou raken wanneer je je vaste abonnement omzet naar Hussel? Dit lijkt mij niet juist, zo lang je een mobiel abonnement combineert met een vaste aansluiting maak je aanspraak op combinatiekorting. Pas op het moment dat je een van de twee opzegt vervalt de korting. 

Ik hoop dat ik zou wat duidelijkheid heb kunnen creëren. Als er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag. 


Beste Hanna,

Hartelijk dank voor het gegeven antwoord maar helaas wil ik helemaal geen mobiel opzeggen het gaat mij om het feit dat de winkel mij heeft voor berekend dat ik met behoud van mijn opties op Internet naar een bedrag kan gaan van € 71,50 per maand dit scheelt mij € 20,00 en hierop vooruitlopend heb ik een mobiel aangeschaft voor mijn vrouw dus de kosten over en weer wat de besparing betreft.

Maar de voorberekening van de winkel is niet uitgekomen waardoor ik nu € 20,00 per maand duurder uit ben en hierom ben ik niet blij, ik heb ook SAVE benadert wat zij voor mij zouden kunnen betekenen maar die geven dus niet thuis komt alleen nog een stuk duurder uit mijn internet bestaat uit het volgende:

Internet 100 MB (pairbonding)

Spotify

Fox Sport

Plus Pakket

Vaste Telefonie

Bellen onbeperkt

Opname pakket

2 iTV Tuners

KPN Veilig 5 apparaten

En nu zou ik van snelheid Internet willen verminderen alsmede vaste lijn opzeggen en de rest van de opties zou ik graag willen behouden.

Anders weet ik het niet meer wat voor mij het voordeligste uit zou kunnen komen voorheen kreeg je weleens een KPN medewerker aan de telefoon met suggesties of een nader voorstel, dus ik denk erover om over te stappen naar een andere provider waar ik wel voordeliger uit zou kunnen zijn.

Ik stap einde van de wek weer eens naar de KPN Winkel op Zuidplein Rotterdam die mij e.e.a. hebben voorberekend eens kijken waar ze nu op uit gaan komen.

 


Hoi @Meerwillenweten2017 

Dat is inderdaad heel erg spijtig, ik ga je een privébericht sturen waarin ik het nog een keer met je na ga rekenen. Echter is de aangeboden prijs van 71,50 in combinatie met al deze extra opties echt niet mogelijk, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben bang dat de medewerker ergens een rekenfout heeft gemaakt. Gelukkig is het pakket nog niet aangepast en maak je nog steeds gebruik van het alles-in-een premium pakket. 


Ik wacht af Hanna

 


Ik wacht af Hanna

 

Privé berichten staan hier:

https://forum.kpn.com/inbox/overview

 


Nee….. Ik heb tot heden op de bevestiging gewacht van de afdeling “SAVE” die niet bij mij is binnen gekomen 14 dagen geleden medewerker aan de lijn gehad alles besproken en ben ermee akkoord gegaan, maar omdat er 14 dagen tussen moest zitten tot de daadwerkelijke ingangsdatum van 2 oktober van het nieuw contract en alles wat we hadden besproken zou ik vooraf het voorstel en de bevestiging ontvangen middels e-mail zodat ik er nog kon over nadenken vandaar die 14 dagen.

Het enige wat erin het systeem staat bij KPN is een notitie “verlenging” dit betreft dan deze onderstaande wijziging van het huidige contract Internet Thuis.

Wij hadden afgesproken voor Internet Thuis dat de 1e 6 maanden voor een bedrag van € 52,48 en daarna € 80,47 gezien dat de betreffende collega heden vandaag niet aanwezig is zou ik moeten wachten dat hij terug zou zijn, maar deze collega kan of ziek zijn of met vakantie kan zijn met andere woorden loopt mijn oude abonnement gewoon verder dus meer kosten voor mij als klant.

Ik schrijf “collega”  in dit bericht omdat ikzelf een oud KPN’er ben en heb er ruim 40 jaar trots voor gewerkt, maar als zulke fouten ook bij andere klanten gebeuren zou niet mogen.

 

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Tot heden nog niets gewijzigd ik weet wel dat mijn order in het systeem zou staan conform afspraak met SAVE en deze niet wordt geactiveerd door het systeem en wordt er 3x keer er tussenuit gehaald, mijn vraag nu is dan hoe kan dat gebeuren??

Internet 50 MB 

Spotify

Fox Sport

Opname pakket

2 iTV Tuners

Plus Pakket          vervalt

Vaste Telefonie    vervalt

Bellen onbeperkt vervalt

KPN Veilig 5 apparaten dit wordt 12 apparaten

Afspraak was voor Internet Thuis dat de 1e 6 maanden voor een bedrag van € 52,48 en

daarna € 80,47.

Tot slot een vraag bij snelheid vermindering van 100MB naar 50MB vervalt dan de pairbonding ???
Zo ja dan zou ik het zeer op prijs stellen dat ik ook het modem zou mogen vervangen naar de BOX 12 indien mogelijk. 


Ja... wat u allemaal wilt, dat zal niet gebeuren. KPN is niet de kerstman. Bestaande klanten krijgen geen korting. En modems die niet kapot zijn worden niet omgeruild. De backoffice zal uw order allang verwijderd hebben denk ik.


Beste Nick,

Als dit met mij is afgesproken moet het ook geleverd gaan worden zgn. TQM “afspraak is afspraak” en in één keer goed.
Ik zeg niet dat KPN een kerstman is en zo zie ik het ook helemaal niet maar een belofte moeten ze nakomen, en wat de modem V10 naar Box 12 betreft er staat duidelijk bij “INDIEN MOGELIJK” .

Maar als je mijn verzoek niet goed heb gelezen of zou willen begrijpen leg ik je het nog één keer uit aan je ik zou willen dat afdeling- SAVE mij even zou contacten in hoeverre mijn order is, mijn order is niet gecanceld door backoffice dat staat vast en is ook bevestigd door KPN.

Laten we deze forum niet gaan gebruiken net zoals Facebook met kritiek en opmerkingen dat is de gehele opzet niet van deze forum, het is in het leven geroepen om elkaar te kunnen helpen.


Reageer