Skip to main content

Hallo, per okt 2018 ging ik 3 mnd voor werk naar Aruba, dus liet abonnement doorlopen middels aut. afschrijving doch geen verbruik, helaas werd ik ziek op Aruba en mocht niet reizen.

Toen ik weer mocht reizen brak covid19-plaag uit en kwam weer nix van me terugkeer NL.

Ik heb wel kunnen regelen dat laatste 4 nota's onbetaald bleven wegens afwezigheid en nil gebruik.

Ik wil me aansluiting wel behouden als ik weer thuis ben te Wanroij na corona, ik ben alzolang uw klant en wil dat graag blijven svp.

Doch, ik verzoek wel uw vriendelijkheid & coulance de inningen vanaf okt 2018 te willen rembourseren totdat ik na coronaplaag weer thuis ben en aansluiting weer zal gebruiken als gewoonlijk, svp.

Vertrouwend dat goed komt als boven verzocht.

Vriendelijk zonnige Aruba-groet, Donald Gonsalves

 

Hoi, wat een pech op pech, zeg.

Waarom wil je je aansluiting behouden? Omdat je het vaste telefoonnummer niet kwijt wilt?

Als je ‘t opzegt heb je er geen kosten aan. En als je ‘t langer dan 6 maanden niet hebt krijg je daarna, met nieuwe aansluiting/abonnement, zelfs de nieuweklantenkorting.

Zou je voor de behandeling door een KPN moderater vast de gegevens van de aansluiting (o.a. je naam, adres). Vul die in in dit formulier en niet in dit topic.


Hi, zodra ik na corona weer thuis ben gaat alles als gewoon verder, dus graag alles in 1 stap vol behouden tegen remboursering ongebruikte periode vanaf okt 2018 svp, groet Donald


Normaal gesproken bevriest KPN het niet. En energie aansluiting, huur/hypotheek e.d. lopen ook door.

Maar: Heb je voor de behandeling door een KPN moderater vast de gegevens van de aansluiting (o.a. je naam, adres). Vul die in in dit formulier en niet in dit topic.

Ikzelf ben vrijwilliger hier.


Hoi @Uselco1943 . Welkom op het forum.

Wat een verschrikkelijke pech! Ik hoop dat je goed hersteld bent en dat je snel weer naar huis kan. 

Je hebt je gegevens al ingevuld dus ik kan in ons systeem kijken wat er in het verleden besproken is. Ik zie helaas geen enkel gesprek terug.

Alle rekeningen lijken betaald tot 17-2-2020.  Mag ik vragen waarom je, toen je ziek werd, geen contact met ons gezocht hebt? Het was misschien een goed idee geweest om op dat moment het abonnement te beëindigen.

Ik ken natuurlijk niet alle details en wil zeker geen aannames doen maar nu is dit de eerste en enige reactie van jou die we in ons systeem hebben staan. Terwijl het abonnement als sinds begin 2019 vergeefs doorloopt (want toen werd je ziek begrijp ik)..  Ik vrees dat ik dat niet zomaar kan gaan vergoeden. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het mij weten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.