Skip to main content

Hi,

Ik probeer nu een aantal dagen het abonnement te wijzigen naar een hussel 1gb abbo, aangezien wij met ons gezin bij oma in zijn gaan wonen wegens verhuizing willen wij sneller internet:sweat_smile:.  ik heb echter nog  geen succes gehad. als ik de gewenste aanpassing ingevoerd heb en op dat wil accepteren komt er een foutmelding.

Zou iemand mij kunnen helpen 

U wilt dit aanpassen in mijnkpn?


U wilt dit aanpassen in mijnkpn?

Yess, er staat dat het kan...


Hallo @Luukkb ,

Als deze wijziging online niet lukt, ga dan zo vanaf 8.00 bellen of chatten met KPN. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen

 


Hai @Luukkb! Gezellig bij Oma in huis! :wink:

Ik ben benieuwd naar welke foutmelding jij te zien kreeg? Het advies van Noordzee is in jouw situatie het beste: is het al gelukt om contact op te nemen met onze klantenservice?


Hai @Luukkb! Gezellig bij Oma in huis! :wink:

Ik ben benieuwd naar welke foutmelding jij te zien kreeg? Het advies van Noordzee is in jouw situatie het beste: is het al gelukt om contact op te nemen met onze klantenservice?

de bestelling is gelukt! nu zit ik alleen met het probleem er staat bij bestelling status dat het vanaf vandaag in zou gaan en ik het zou moeten kunnen installeren. op de mijn kpn app open ik dan de applicatie en wil het dan regelen maar kan alleen op installatie voorbereiden drukken. 

Moet ik nog nieuw apparatuur binnen krijgen of kan het met de modem die ik nu thuis heb hangen? ( die zijn volgens mij redelijk recent vervangen).

 

Mvg,

Luuk


Fijn dat het gelukt is! 

 en ik het zou moeten kunnen installeren. op de mijn kpn app open ik dan de applicatie en wil het dan regelen maar kan alleen op installatie voorbereiden drukken. 

 

Ik snap dit niet helemaal? Welke applicatie en wat wil je precies regelen?

Moet ik nog nieuw apparatuur binnen krijgen of kan het met de modem die ik nu thuis heb hangen? ( die zijn volgens mij redelijk recent vervangen).

Bij een snelheidsupgrade kan het zijn dat je nieuwe apparatuur ontvangt: als dat zo is, staat dat in de bevestiging van de wijziging. Ik heb dat voor je nagekeken: er wordt geen nieuwe apparatuur toegezonden, dus het huidige modem kun je blijven gebruiken.

Heb je het modem al eens herstart en/ of een reset gegeven? Je kunt ook het Glasvezelaansluitpunt voor minimaal 2 minuten spanningsloos maken. Welke snelheid meet je dan via een bekabelde verbinding?