Skip to main content

Akelig herkenbaar dit. Bij ons is ALLES al aangesloten door de aannemers en het signaal zou ook top zijn maar nu is het kennelijk nog 3 weken wachten tot KPN mij een modum en TV kastje kan toesturen. Tot die tijd geen thuiswerken en geen TV.
Kan een BOL.COM of COOL BLUE dit bedrijf niet gewoon overnemen? 😋

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ai @Godot, dat je nu 3 weken zonder diensten zit is dat niet zo fraai :slight_frown:  Als alles aangesloten is, zou je toch denken dat we snel een signaal kunnen leveren :thinking: Hoe is de situatie precies? Had je al een abonnement van ons via de ‘ouderwetse’ telefoonlijn? Of maakte je gebruik van een andere internetprovider?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!


Dag Maja, ik heb de belangrijkste gegevens ingevuld dus kijk maar mee zou ik zeggen.

Ik heb vorige week al een keer gebeld met een medewerker van KPN en er zou “een ticket worden aangemaakt” maar dat voelt tot nu toe als het bekende kluitje in het riet. 
Ben zeer benieuwd wat je voor me kunt doen. 
vr. groet, Godot

 


Bedankt voor je gegevens @Godot, ik heb meteen even met je meegekeken. Ik zie dat het een en ander loopt om je aansluiting werkend te krijgen. De infrastructuur ligt er inmiddels allemaal al wel maar er moet in de wijkcentrale nog werkzaamheden uitgevoerd worden. Dit alles loopt maar is helaas niet te vervroegen.


Dank voor het meekijken Thomas. Toch bijzonder dat de rest van de wijk al van internet is voorzien - ik neem aan via dezelfde wijkcentrale - en wij gewoon 3 weken mogen wachten. Dat “aangemaakte ticket” lijkt dus inderdaad een kluitje in het riet. Ik denk dat ik maar een postduif ga aanschaffen. Vriendelijke groeten, Godot

 


Ik vermoed dat de collega het ticket aangemaakt heeft met de hoop nog iets te kunnen doen aan de aansluitdatum maar dat was helaas tevergeefs.

Het is een beetje een technisch verhaal en ik kan het zelf ook niet helemaal inzien maar zoals ik het begrijp duurt dit normaliter ook 3 weken maar doordat KPNNetwerkNL de aansluiting niet eerder gereed kon krijgen zijn bij jou de drie weken een stuk later ingegaan en moeten we daar nu dus op wachten.