Skip to main content

Graag zou ik zien dat mijn tv abonnement en mobiele abonnement op 1 factuur komen.

Kom hier echter niet uit, via de site kom ik alleen bij Hussel uit maar dan moet ik nieuwe abonnementen afsluiten en dat wil ik helemaal niet.

Dat kan niet. Zijn 2 verschillende afdelingen binnen KPN die elk hun eigen systemen hebben.


Ja, want klanten vinden 1 product product per factuur al vaak onoverzichtelijk 😉


Ja, want klanten vinden 1 product product per factuur al vaak onoverzichtelijk 😉

Ik juist niet eigenlijk. Ik vind voor elk product een aparte factuur veel handiger. Dat zou ik bijvoorbeeld bij de energienota ook heel graag willen, dat het opgesplitst word. Dat je dus 3 aparte facturen krijgt:

  • 1 van de netwerk / transport kosten
  • 1 van de belastingen
  • en 1 van de kosten voor stroom en gas.

Nu staat alles bij elkaar op 1 nota en is het een vreselijk onoverzichtelijke ... teringzooi. Sorry voor het woord. Ik kan er niets anders van maken.

Vooral als je een bedrijf hebt en meer dan 50.000 kWh per jaar gebruikt, dan heb je te maken met 3 verschillende schijven qua energiebelasting. Die ook nog het ene jaar anders is dan het andere jaar. Onvoorstelbaar, je ziet door de bomen het bos niet meer. Een jaar factuur kan zomaar bestaan uit 6 tot 8 pagina's ofzo. Of nog meer.


Dat bedoel ik dus ook


Dat bedoel ik dus ook

Ok 👍