Skip to main content

Ik heb vandaag voor de 6e dag geen internet en tv. Het lampje van glasvezel brandt niet. Ik heb het gevoel dat het niemand interesseert en niemand iets doet. Ik heb geen idee hoe lang dit nog gaat duren. Eerlijk gezegd vind ik het bijzonder arrogant dat jullie niet leveren, de klant niet op de hoogte stellen van wat er aan de hand is. Alleen op de site van storing elke 4 uur de tijd dat het opgelost zou moeten zijn die steeds 4 uur verschuift. Dat zie ik nu al 6 dagen. Ik ben hier behoorlijk boos en teleurgesteld over. Wanneer lossen jullie het eindelijk op? 

 

Heb je het wel gemeld / gebeld met de klantenservice?


Ja, diverse keren, iedereen scheept je af, niemand die iets kan doen zeggen ze, er wordt aan gewerkt, maar niemand kan zeggen wanneer het opgelost gaat worden en krijg ook geen monteur. Wordt hier behoorlijk boos over.  Maar sta met mijn rug tegen de muur, kan niets doen. 


Hoi @Illy19 
Dat is knap vervelend voor je.

Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @Illy19, welkom. 

Het is al vervelend genoeg als je een storing hebt. Maar nog vervelender als deze langer duurt dan verwacht. Nu heb ik meegekeken en zie ik zo geen storing meer. 

Wat ik wel zie is dat je nog steeds geen internet hebt. Zou je het glasvezelkastje eens 2 minuten van het stroom willen halen? Branden alle lampjes daarop? Kabels zitten ook goed in het modem? En heb je het modem ook al herstart?Â