Skip to main content

Ik zie op jullie site abonnement  internet en tv voor 57,50 waarom moet ik dan 65,98 betalen ??? 

Als je pas klant bent geworden tussen 2 factuurperiodes door betaal je behalve 1 maand vooruit ook de afgelopen resterende tijdvbak.

Als je al klant bent, even de factuurspecificatie er bij pakken, dan kun je op onderdeel controleren.

Internet €47,50, tv €10 en dan even kijken waarvoor die €8,48 gefactureerd is, dat bedrag kan dus ook weer uit onderdelen bestaan.

 


Ik zie geen extra kosten op de factuur staan. Dus.
 


Ik zie geen extra kosten op de factuur staan. Dus.
 

Maak eens een screendump van de 2e pagina van de factuur, dan kan ik er even induiken.

Scherm wel even je persoonlijke gegevens af.

 


Hoi Bonosara. Heb je wel een HUSSEL abonnement met internet 50 Mb/s (!) en KPN TV met alleen basispakket! En één ontvanger??

Extra tv-pakketten?


 

*Admin: gegevens weggepoetst ivm privacy


Hallo @Bonosara ,

Jij hebt nog een oud abonnement. Het staat je vrij om over te stappen naar KPN Hussel. Dan ga je ook de prijzen betalen die nieuwe klanten betalen. Maar realiseer je wel dat je dan bepaalde voordelen gaat kwijtraken. Misschien heb je nu wel een gratis ESPN-pakket of gratis Spotify? Bij KPN Hussel betaal je voor elke aanvulling extra. Met uitzondering van het pluspakket. Dat krijg je gratis als je ook een mobiel abonnement hebt. 

Je kunt via Mijn KPN overstappen naar KPN Hussel. Of bel met 0800-0402.

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (lees ESPN voor Fox Sports)

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

 

Opnemenpakket kost bv 5 euro extra als je één ontvanger hebt, vanaf twee ontvangers is het opnemenpakket gratis.    

 

Jij kunt dus ook op 57,50 uitkomen d.m.v. internet 50 MB/s (42,50), TV (10,00) en een tweede ontvanger (5,00). Dan zit het opnemenpakket er gratis bij.  
Of je kiest internet 100 Mb/s (47,50) + TV (10,00). Ook dan kom je uit op 57,50. 


Dank voor dit screenshot. Het is duidelijk.

Je hebt '’internet + TV'’ . Dat houdt in 100 Mb/s internet en dat is al wat duurder. Verder zitten 2 tv ontvangers bij in en opnemen. Dat is niet het geval bij die 57,50.

Met Hussel zou je met hetzelfde wel ietsje minder uitkomen omdat dan opnemen echt gratis is, maar geen 57,50.

Doordat je je abonnement al enige jaren afneemt is de prijs door de jaarlijkse inflatie wel al een paar euro meer ook dan toen je startte.