Skip to main content

Ik heb jaren terug internet laten aansluiten door kpn.. ik ben ook zeer tevreden.. maar nu heb ik 20mb internet snelheid voor 30 euro per maand.. nu heb je voor ongeveer heltzelfde bedrag 100mb snelheid plus welkomstkado.. ik wil graag mijn snelheid verhogen als ik dat via mijn account doe moet ik 10 euro extra voor 50mb..

Anders moet ik helaas mn abbonement opzeggen en een nieuwe provider zoeken.. of weer bij kpn.. waarom kan ik niet een normale aangename snelheid krijgen en moet ik zoveel betalen voor een snelheid van 10 jaar geleden?

Ik heb geen zin in die hele gedoe van overstappen dus help mij aub

Dat is nog maar de vraag @Donmez . Abonnementen met een snelheid van 20 zijn er al jaren niet meer. Die zijn allemaal qua snelheid omhoog gegaan mits die snelheid leverbaar is op jou adres.  Als je ver van de centrale zit dan wordt het nooit 100. Wat zegt deze site over de mogelijkheden op jouw adres? Graag een screenshot plaatsen zonder postcode en huisnummer. 


@Joep1965 Ja dat dacht ik ook maar als ik op snelheid verhogen klik krijg ik te zien dat ik 20 heb en als ik 50 wil moet ik 10 euro per maand extra betalen.. 

 


Op de site wat jij geeft staat dit @Joep1965 

Is het dan 108 of 200 


Dat ziet er heel goed uit. Je kunt zelfs 200 halen. Ik ga even opzoeken wat je nu het beste kunt doen.


@Joep1965 dat is heel fijn.. anders moet ik opzeggen endan op nieuw aansluiten.. hele gedoe voor hetzelfde 


Was jij ooit klant bij Telfort?


@Joep1965 ja toen ik het ging aansluiten..  jaren terug


@Noordzee heb jij advies is dit geval? Jij bent goed op de hoogte van de huidige prijzen toch?


Hallo @Donmez ,

Een abonnement voor 30 euro per maand ga je bij KPN niet krijgen. 

Op dit moment is de prijs 42,50 voor 100 Mbit/s. En dat was tot voor kort wat duurder. 

Wil je dat? Bel dan naar 0800-0402 en vraag naar KPN+. Je gaat wel een nieuw jaarcontract aan. 

De mogelijkheden staan in onderstaand schema. (alles meer dan 100 Mbit/s internet is facultatief bij te sluiten. TV is b.v. niet verplicht.)  
 

 


@Noordzee dat was ook mij vraag of dat kon.. hoefde niet voor 30 euro natuurlijk maar als ik zelf verhoog via mijn kpn betaal ik voor 50 mb 42 euro.. heb liever 100 voor dat prijs..

Dank je voor jullie hulp @Joep1965 :)

Ik ga ff bellen


Even bellen naar KPN. Want 100 mbit voor € 42,50 is de nieuwste abonnementsvorm. En die is nog niet via MijnKPN te kiezen.

Het is wel alleen internet. Zonder tv of telefonie. Dat heeft u nu ook niet?

De kans is aanwezig dat er een monteur ingepland word om pairbonding aan te leggen. Daar zitten geen meerkosten aan verbonden. Het zou opzich niet hoeven, zonder pairbonding kunt u 108 mbit halen. Maar misschien wil het systeem van KPN dat wel doen.

U krijgt dan een Experiabox v10 voor het geval u die nu nog niet heeft. Want dat is het enige model wat pairbonding ondersteund. 

Met pairbonding zou u mogelijk in de praktijk wel 120 mbit kunnen halen met een 100 mbit abonnement. Want KPN geeft meestal ietsjes meer. Zonder pairbonding gaat dat uiteraard nooit lukken.

Ik haal zelf soms bijna 90 mbit met een 50 mbit abonnement.Â