Skip to main content

Goedemiddag, 

Als ik de KPN box 12 reset moet ik dan ook de Superwifi opnieuw instellen?

Op dit moment werkt alles goed en heb ik snel internet. Alleen mijn vriendin heeft een oude laptop en die kan geen wifi 6 ontvangen. Dat is niet zo handig, ik zou dus willen proberen om de modem wifi5 te laten uitzenden. Echter werken de admin wachtwoorden niet die achterop de modem en superwifi’s staat. Ik ga ervan uit dat als ik de modem reset het admin wachtwoord achterop wel zou werken, alleen ben ik daar wat huiverig voor omdat het waarschijnlijk een heel gedoe gaat zijn als ik de superwifi’s weer op de modem moet koppelen. 

Dusja, dat dus!

Mvg, 

Lennard

 

Heeft u de thuis app ooit gebruikt?

Zijn de SuperWiFi's bekabeld op het modem aangesloten? 


Hallo @lennard_ , in het kort: Ja

Ik moest een tijdje geleden de Box 12 resetten toen ik 0800-0402 aan de lijn had tijdens een internet storing. Het lag uiteindelijk niet aan de Box 12, maar het is de 1e (verplichte) stap in het oplosscript.

Helaas moest ik toen ook de SuperWiFi’s resetten en opnieuw installeren. Gelukkig zonder problemen in een half uurtje klaar.


Heeft u de thuis app ooit gebruikt?

Zijn de SuperWiFi's bekabeld op het modem aangesloten? 

Ik heb de thuisapp niet gebruikt, als ik probeer in te loggen dan heb ik dat admin wachtwoord weer nodig. Superwifi’s zijn niet bekabeld. 

 

Hallo @lennard_ , in het kort: Ja

Ik moest een tijdje geleden de Box 12 resetten toen ik 0800-0402 aan de lijn had tijdens een internet storing. Het lag uiteindelijk niet aan de Box 12, maar het is de 1e (verplichte) stap in het oplosscript.

Helaas moest ik toen ook de SuperWiFi’s resetten en opnieuw installeren. Gelukkig zonder problemen in een half uurtje klaar.

Bedankt voor je bericht! Het ziet er naar uit dat het een reset wordt en alles opnieuw moet instellen… ugh. Hopelijk gaat het vlot :)