Skip to main content

Als je thuis internet abonnement afloopt wordt deze dan automatisch verlengd?

 

Ik heb een KPN internet abonnement van een jaar.

Loopt binnenkort af, neem aan dat je dan niet nog hoeft op te zeggen omdat het verlengd wordt?

Het abonnement loopt dan gewoon door. Alleen is die dan maandelijks opzegbaar omdat je geen jaarcontract meer hebt.


Het abonnement loopt dan gewoon door. Alleen is die dan maandelijks opzegbaar omdat je geen jaarcontract meer hebt.

Klopt helemaal. Je hoeft dus niks te doen en mocht je overwegen om over te stappen is er één maand opzegtermijn.


Heb het opgezegd en loopt nog tot einde contractdatum.

Bedankt voor de reacties!


Heb het opgezegd en loopt nog tot einde contractdatum.

Bedankt voor de reacties!

Hallo @TechnoXD waarom heb je opgezegd, een vraag uit belangstelling?

 


Hallo @TechnoXD waarom heb je opgezegd, een vraag uit belangstelling?

 

Te duur :)


Hallo @TechnoXD zelf heb ik een Hussel-internet-abo met vaste telefoon, tv en een Gigabit-verbinding, kost €69,50 en ik heb nog geen andere provider kunnen vinden die goedkoper is, zelfs de zogenaamde budget-providers zijn nog duurder.

 


Hallo @TechnoXD zelf heb ik een Hussel-internet-abo met vaste telefoon, tv en een Gigabit-verbinding, kost €69,50 en ik heb nog geen andere provider kunnen vinden die goedkoper is, zelfs de zogenaamde budget-providers zijn nog duurder.

 

Ja als je alles nodig hebt in één pakket is het inderdaad misschien goedkoper maar als je alleen internet nodig hebt met een niet al te hoge snelheid om je primaire dingen te kunnen doen vind ik KPN te duur. Je hebt aanbiedingen zoals eerste 6 maanden voor 23 euro en daarna 43 euro. Dat is voor mij voldoende. Ik betaalde nu bij KPN 54 euro voor alleen 100Mbit internet zelfs zonder tv.


Voor internet-only is KPN inderdaad duur. Andere partijen kunnen dat goedkoper aanbieden.

Ik heb ook het idee dat TV naar verhouding te goedkoop is bij KPN. Mn gevoel zegt dat als je alleen internet afneemt, dat je meebetaalt aan TV.

Maar goed. Ik weet het verder niet.