Skip to main content

Hi, ik krijg altijd een maandelijks factuur(email) . Dat er automatisch incasso binnenkort plaats neemt.ben ik blij mee👍🏾

Maar al het niet lukt of als ik een achterstand heb krijg ik er geen melding op me email ? Hoe zit dat?   Ik zou dat graag willen ontvangen als het niet goed gaat, zodat ik alsnog op tijd betaal. 

Hoi @Missv, welkom op ons forum! Deze mails worden allemaal automatisch verzonden. 
Je krijgt de herinnering echter pas als de tweede incassopoging niet gelukt is. Er zijn dan nog geen kosten aan verbonden!
Als de factuurdatum je niet uitkomt kun je die uiteraard ook aanpassen! Voor je thuis abonnement kan dat via kpn.com/wijzigfactuurdatum en voor je mobiele abonnement kan dit via de klantenservice op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi Thomas, ik werd op de zelfde dag verholpen via chat. Ja, ik had geen achterstand maar, me tv, internet, tel leek afgesloten .. ik moest de modem  resetten om weer verbinding te krijgen. 

Toch bedankt voor de info ☺️

Vriendelijke Groet, V