Skip to main content

AMP GROEP VOOR LEVEREN E HERKENNING. TOTAAL ONBETROUWBAAR STELLETJE NIKSNUTTEN. ONBEGRIJPELIJK DAT KPN HIERMEE WERKT.

ONBEREIKBAAR, WAARDELOOS BEDRIJF. AFSPRAKEN KOMEN ZE NIET NA. VERTRAGING OF NIET OP KOMEN DAGEN. WAT EEN ZOOITJE

 


Bron


Beste @David Meibergen,

Zou je niet zo met die caps lock je bericht willen typen? En vertellen wat er precies aan de hand is? Want ik weet niet wat er gebeurd is. Dan kunnen we je eventueel verder helpen, begrijp je frustratie maar blijf netjes. 😉


Hallo @David Meibergen, welkom op het KPN forum. 

Hier helpen we je graag verder met problemen rondom de diensten van KPN. We horen graag wat er precies aan de hand is. Zoals jouw medeforum gebruikers al hebben aangekaart doen we dat wel op een normale toon, ik wil je verzoeken om verder niet in caps te typen.


E-herkenning is een stelsel van afspraken om op veilige wijze te communiceren met de overheid. In dat stelsel neemt KPN deel o.a. voor het leveren van gekwalificeerde electronische handtekeningen onder de PKI overheid CA.

Dat heeft niets maar dan ook niets te maken met KPN als netwerk of internet provider. 
Het deel van KPN waar u klaarblijkelijk boos over bent omdat dat deel een relatie heeft met AMP Groep - ik neem uw informatie over- ik weet hier verder niets van, is een totaal ander bedrijf.

U moet hier zijn:

https://certificaat.kpn.com/support/

 


Ik probeer al dagen een afspraak te maken voor bezorging van een mob tel via AMGgroep.nl. Wat een ellende. Zij willen aleen tussen 8.00 en 18.00 uur komen. Hoezo????


En tel is de AMGgroep niet te bereiken. Heb 20 min in de wacht gestaan. en toen maar opgehangen.


Het probleem, hebben de mensen al aangegeven hoor KPN??

AMGgroep neemt de klanten niet serieus. Je maakt afspraken en ze komen het niet na.

Het is nu al 3 weken, dat ik zonder een tel zit.