Skip to main content

Caiway beweert een jaarcontract met mij te hebben afgesloten maar het is mij niet bekend. Ik krijg ook geen bewijs  toegestuurd maar omdat ze mijn gegevens hebben wordt er wel geld afgeschreven. Hoe kom ik van ze af?

Contract opvragen (inclusief akkoord wat gegeven is) en storneren. Als je 100% weet dat je geen contract hebt afgesloten dan ben je dus ook geen verplichting aangegaan. Laat hun eerst eens aantonen dat jij het aangevraagd hebt. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt.


We hebben geen reactie meer van je gezien, dus ik neem aan dat je het via Caiway hebt kunnen oplossen. Als dit niet zo is, neem dat zo snel mogelijk contact op met Caiway! Als je de situatie daar uitlegt, weet ik zeker dat ze je helpen dit opgelost te krijgen. Op zijn minst kunnen ze achterhalen hoe de bestelling op jou naam terecht is gekomen. Succes!   :blush:


Caiway oplossing zoeken? Ik ben al weken met ze bezig en ze willen mij aan een jaarcontract houden.

Sorry helaas deugt deze organisatie niet.


:disappointed_relieved: Dat het een jaarcontract is zou in de voorwaarden moeten staan van het contract? Dit moeten ze eenvoudig aan je kunnen aantonen, lijkt me. In ieder geval een vervelende situatie. Hopelijk bevallen de diensten die je hebt van hun wel.