Skip to main content

Iemand enig idee waarom ik deze mail heb ontvangen? Ik heb geen dubbele bestelling geplaatst? Krijg ik nu evengoed het modem toegezonden? 

Hoi @Teun Steijvers!

Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de status van een bestelling. Heb je intussen al contact gehad met onze klantenservice en gecheckt of er al een bestelling in behandeling staat?

Zo niet, dan wil ik graag de status voor je uitzoeken.
Wil je de volgende gegevens noteren in jouw forum profiel en een seintje geven zodra je dat gedaan hebt?
Graag jouw postcode en huisnummer en wat je precies besteld hebt  (in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt).


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik heb inmiddels het modem thuis, alleen nog niet aangesloten. Wanneer ik een mail heb ontvangen dat dit 5 oktober zal gebeuren, komen ze dan die dag langs?

 

Groet,

Teun Steijvers


In de bevestigingsmail staat vermeld per welke datum het modem aangesloten kan worden. Zelf aansluiten kun je doen aan de hand van de KPN installatiehulp
Met de installatiehulp geven we op maat advies voor jouw aansluiting, modem en wifi. Voor het gebruik van de installatiehulp, log je in met jouw KPN ID. Met je inlog halen we jouw pakket en abonnement op. Zo kun je de installatiehulp direct gebruiken.

Wil je liever niet zelf installeren? Kies dan voor een betaalde monteur.