Skip to main content

Beste KPN,

 

Op 10 april heb ik mijn bestelling via online formulier geannuleerd en hier heb ik ook een bevestiging van gekregen via de mail. Er zou nog telefonisch contact opgenomen worden om het sneller te verwerken, maar tot op heden blijft het erg stil vanaf jullie kant. Bij mijn huidige leverancier is de annulering ook nog niet bevestigd. Vorig weekend heb ik jullie hierover gebeld, tot 2x keer toe achter elkaar verbinding verbroken midden in gesprek. Helaas word ik ook niet teruggebeld door jullie, hoopte erop dat het toch goed door was gevoerd ondanks dat gesprek niet normaal beëindigd was. Maar ontvang enkel mails en smsjes met pincodes ivm de installatie.

Wanneer wordt de annulering van mijn bestelling nu eens doorgevoerd?

 

Mvg Wendy

Goedemorgen @WendyB1975, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt niet helemaal goed te gaan, die mailtjes wijzen erop dat de annulering nog niet doorgekomen is. Ik zie het daarnaast ook nog niet terug in het systeem. Maar je klopt op tijd bij ons aan hoor! Het is nog niet te laat op om te zeggen. Ik ga de order voor je annuleren, vandaag of morgen zal je hier ook een bevestiging van krijgen (even afhankelijk van hoe lang het systeem erover gaat doen). Laat je het even weten wanneer je hem ontvangen hebt?


@WendyB1975, de opzegging is per de 27e uitgevoerd. Heb je hier nog een bevestiging van ontvangen? De bestelling staat in ieder geval niet meer in onze systemen! Is hiermee jouw vraag en probleem opgelost? :smile:


Excuses voor de late reactie, ik dacht dat ik al gereageerd had. Ik heb idd bevestiging van annulering gehad en ook bericht van mijn huidige provider dat ze het ontvangen hadden. Bedankt voor het snelle regelen!