Skip to main content

Ik krijg ook Laatste herinnering: Terugsturen apparatuur. Maar ik heb het apparaat 2 weken geleden in de doos ongebruikt netjes in de verpakking retour gestuurd. Maar je kan niet reageren op de mail. Kan dit worden geverifieerd?

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @eschaaper1, welkom op het forum.
Het kan even duren voordat mijn collega's achter de schermen de gererourneerde apparaten verwerkt hebben en afgemeld hebben. Het systeem is daar helaas vaak te snel bij met zijn herinneringen. Je mag deze beschouwen als niet-verzonden.
Sorry voor het ongemak!



Beste Thomas, bedankt voor je antwoord. Ik had zelfs een foto gemaakt op de dag dat ik hem retour stuurde, gezien ik hier al een beetje bang voor was. Ik ben verder heel blij met KPN. Maar een tip is wel dit soort mails dan pas later te sturen. Vooral gezien je geen contact kan opnemen met KPN. En dan wordt je wel bang dat je opeens een rekening krijgt. En daar valt dan ook geen contact over op te nemen. Ik heb de foto's en print screen toegevoegd. Ik heb hem 12 maart opgestuurd met POST NL op mijn werk.


Bedankt voor je feedback @eschaaper1, dit was inderdaad niet de bedoeling!
Ik heb de foto met je adres verwijderd omdat deze privacygevoelige informatie bevat en ik maak een aantekening in je dossier dat je ze teruggestuurd hebt. 
Sorry voor het ongemak!


Beste Thomas bedankt voor het doorgeven en wissen van de foto. Ik zette hem er maar op zodat je in ieder geval kon zien dat hij van mij was. Ik hoop dat het dan wordt afgesloten.


Het is bij deze geregeld. Je hoeft er niet meer achteraan!