Skip to main content

Ik heb op 22 juli mijn apparatuur ingeleverd bij de winkel in het alexandium in Rotterdam. Het was toen erg druk in de winkel en we kregen de optie om de spullen achter te laten bij een medewerker en dat het later verwerkt zou worden en dat we dan een bevestiging zouden krijgen. 

Gisteren heb ik de derde en laatste herinnering ontvangen voor het retour sturen van mijn spullen. 

Het is blijkbaar in de winkel niet goed afgehandeld. Ik heb op 1 augustus met de klantenservice gebeld en toen is er een aantekening gemaakt dat ik het in de winkel heb afgeleverd.

Ik wil vooral graag weten of ik straks een rekening kan verwachten omdat het niet goed is afgehandeld in de winkel

 

Mvg Daniëlle

Normaal gesproken krijg je in een KPN-winkel geen reçu voor het inleveren, maar maakt de bediende een aantekening in de computer bij jouw gegevens @Daniëllevdeijst 

 


@JanD ​Dat lijkt nu niet te zijn gebeurd. Wel naar de klantenservice gebeld en die hebben een notitie gemaakt maar ik blijf mails krijgen dat ik het moet inleveren. 


@JanD ​Dat lijkt nu niet te zijn gebeurd. Wel naar de klantenservice gebeld en die hebben een notitie gemaakt maar ik blijf mails krijgen dat ik het moet inleveren. 

Gewoon negeren @Daniëllevdeijst , een moderator pakt het hier vandaag of morgen ook een keer op en maakt een notitie.

Vul in het privé-deel van je profiel dan wel even je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, zodat de moderator weet wie je bent.

 


Wat ik begrepen heb (en ook zelf heb ervaren) is dat KPN-winkels geen oude apparatuur meer innemen. (Los van recent aangekochte spullen.) 

Nu heb je de kans dat die spullen maandenlang in een doos achterin de winkel blijven liggen. Totdat een medewerker daar die zelf gaat inleveren bij het Post-NL-inleverpunt. 


Dat klopt dan niet met wat op de website staat @Noordzee 

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

Apparaten die van KPN zijn willen we graag terug hebben.
We kunnen ze dan recyclen.

Terugsturen is gratis!

Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt. In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  


@GeSp 

Ja, ik lees het. Maar ze wilden mijn keurig verpakte doos toch echt niet aannemen. En ik heb hier wel vaker topics gezien van klanten die zo’n ervaring hadden. 
 

Hoe dan ook: Zelf inleveren bij een Post-NL-punt is een kleine moeite. En er zijn er meer van dan dat er KPN-winkels zijn. 


Reageer