Skip to main content

Vandaag heb ik mijn wifi kast en glasvezel kast binnengekregen, heb alles aangesloten maar geen internet dus ik dacht dan bel ik de klantenservice op. Ten eerst lekker vriendelijk als ik ongeveer 15 min aan het wachten ben en er word daarna zomaar opgehangen. Ik begrijp dat het druk kan zijn maar daar zijn toch juist de wachttijden voor. Nu bel ik weer voor de 2e keer word ik weer aan de lijn gehouden. Vervelend. Vervolgens na 30 minuten wachten hoor ik dat het niet mogelijk is om internet te hebben omdat de inplande datum op 4 april staat. Ik heb mijn kast al binnen? Heb alles al aangesloten? Waarom zou ik nog moeten wachten?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Omdat kpn de verbinding nog niet klaar heeft waarschijnlijk. 


KPN moet dat ook inplannen, dat hebben ze gepland voor 4 april. Ze hebben het netjes naar jou toe gecommuniceerd, dus ik snap het probleem niet zo. Je contract gaat ook pas in per 4 april.


Hi @Anox, welkom hier. 

Wat de users voor mij aangeven klopt inderdaad. Technisch gezien is je verbinding nog niet klaar, dat gebeurt dus op 4 april. De apparatuur wordt iets opgestuurd zodat we zeker weten dat je deze in huis hebt op het moment dat je gebruik kunt maken van de verbinding. 


KPN moet dat ook inplannen, dat hebben ze gepland voor 4 april. Ze hebben het netjes naar jou toe gecommuniceerd, dus ik snap het probleem niet zo. Je contract gaat ook pas in per 4 april.

Ik snap dat het om 4 april gaat. Mijn vraag was of het niet eerder kon. Het probleem is dat als een klant belt naar de klantenservice en er word na 15 minuten zonder iets te zeggen, zomaar opgehangen is dat wel vervelend. Dan moet het weer opnieuw en word dat weer lang wachten. Daar staat een klant niet op te wachten. In ieder geval bedankt voor uw antwoord!


KPN moet dat ook inplannen, dat hebben ze gepland voor 4 april. Ze hebben het netjes naar jou toe gecommuniceerd, dus ik snap het probleem niet zo. Je contract gaat ook pas in per 4 april.

Ik snap dat het om 4 april gaat. Mijn vraag was of het niet eerder kon. Het probleem is dat als een klant belt naar de klantenservice en er word na 15 minuten zonder iets te zeggen, zomaar opgehangen is dat wel vervelend. Dan moet het weer opnieuw en word dat weer lang wachten. Daar staat een klant niet op te wachten. In ieder geval bedankt voor uw antwoord!

Excuus, ik heb de vraag dan verkeerd begrepen. Helaas kan dat niet worden vervroegd, anders had ik dit met alle plezier voor je gedaan. 


Voor de meeste nieuwe verbindingen moet er eerst een monteur een draadje koper of glasvezel in een hoofdverdeler of kabelverdeler (ver)plaatsen zodat het signaal naar jouw woning gaat. Dit is zijn fysieke werkzaamheden wat dus niet 1 druk op de knop is op de computer. Monteurs hebben maar zoveel tijd per dag voor hun werkzaamheden en dat betekend dat niet alles direct kan worden gedaan. De opdracht voor de monteur zal in dit geval op 4 april gepland zijn en voor die tijd hebben ze het druk met andere draadjes, installaties en storingen. 
 

Het zou zomaar kunnen dat je 3 april plots online komt mocht er een monteur het werk eerder hebben gedaan. 


Voor de meeste nieuwe verbindingen moet er eerst een monteur een draadje koper of glasvezel in een hoofdverdeler of kabelverdeler (ver)plaatsen zodat het signaal naar jouw woning gaat. Dit is zijn fysieke werkzaamheden wat dus niet 1 druk op de knop is op de computer. Monteurs hebben maar zoveel tijd per dag voor hun werkzaamheden en dat betekend dat niet alles direct kan worden gedaan. De opdracht voor de monteur zal in dit geval op 4 april gepland zijn en voor die tijd hebben ze het druk met andere draadjes, installaties en storingen. 
 

Het zou zomaar kunnen dat je 3 april plots online komt mocht er een monteur het werk eerder hebben gedaan. 

Dank voor deze toevoeging @Ik_Combineer.Â