Skip to main content

Beste KPN, 

 

vandaag de ‘apparatuur’ ontvangen. Echter ontbreekt de 1x KPN TV+ Box en het glasvezelkastje. Fritz!Box 7590 zat wel in de doos. Wanneer komt de rest? 
 

mvg

een teleurgestelde nieuwe klant die voorlopig bij Ziggo blijft

Hoi @RHO01, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp stap je over naar ons en had je nog geen aansluiting? Bij een nieuw abonnement wordt de apparatuur zo'n 3 dagen voor de aansluitdatum geleverd. Naast dit berichtje heb ik geen gegevens van je, dus ik ken de hele situatie niet. Heb je de rest van de apparatuur inmiddels ontvangen? Pf heb je hier al telefonisch contact (0800-0402) met ons over gehad? Dat is de snelste weg om dit te bekijken.


Opgelost! Werkt top. 


Geweldig grappig KPN. KPN heeft mij twee glasvezel kastjesen raee TV boxen verstuurd. Glasvezelkastje en tv box in aparte doosjes. Bel ik net de service met het verzoek een retoursticker te sturen voor iedere doos verteld de uiterst vriendelijke medewerker dat hij maar één retoursticker kan opsturen. Hilarisch.  


Dan doet u alles in 1 grote doos…

Of u stuurt eerst het ene terug en belt een week later nog eens voor een sticker.


Goed om te lezen dat het is opgelost @RHO01. Dat je 2 pakketten kreeg is wel wat overdreven. Een van beide kan je terugsturen. Het makkelijkste is om alles in 1 doos te doen, dan hoef je het maar een keer te doen en ben je er daarna vanaf.