Skip to main content

Ik krijg een herinnering voor terugsturen van een modem, terwijl ik dit allang gedaan heb. Ik heb een bewijs van het PostNL postpakket. Dat bewijs heb ik gescand. Naar welk e-mail adres kan ik het sturen, zodat ik geen rekening krijg voor een apparaat wat allang is teruggestuurd?

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ik krijg een herinnering voor terugsturen van een modem, terwijl ik dit allang gedaan heb. Ik heb een bewijs van het PostNL postpakket. Dat bewijs heb ik gescand. Naar welk e-mail adres kan ik het sturen, zodat ik geen rekening krijg voor een apparaat wat allang is teruggestuurd?

De kans is groot dat een medewerker van KPN u een privé bericht stuurt om dit bewijs te mailen. Wacht even enkele dagen af en vul ondertussen even u profiel aan met relevante gegevens zodat de medewerker ook direct in de casus kan duiken.


Hallo @Klaas V ,

Je kunt de brief/e-mail negeren. De afdeling die de retouren ontvangt, heeft de laatste tijd geregeld een achterstand in de verwerking. De rappelbrieven worden echter automatisch verstuurd. 

Niets aan de hand dus. Waarschijnlijk hoor je er nooit meer iets van.

Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt gekregen bij het Post-NL-inleverpunt.