Skip to main content

ik heb op 3 april een tv ontvanger met kabel geretourneerd.(met bewijs) Ik heb dat telefonisch aan een medewerker van KPN medegedeeld.. Ik heb heden 26 april een verzoek ontvangen om de apparatuur terug te  sturen. 

Wat moet ik hiermee?

Hallo,

Ik heb het idee dat dit soort mails automatisch verstuurd worden...ik kreeg 'm ook toen ik mijn stb had geretourneerd....heel raar. Gewoon negeren, ik heb er ook niks meer van gehoord. En u hebt verzendbewijs, dus er kan m.i. niks mis gaan.


Hoi @Frans van Oorschot. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dit verzoek alsnog krijgt. Ik verwacht dat het retour sturen en het mailtje elkaar hebben gekruist. Wil je voor de zekerheid nog wel even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling.


Hoi @Frans van Oorschot. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dit verzoek alsnog krijgt. Ik verwacht dat het retour sturen en het mailtje elkaar hebben gekruist. Wil je voor de zekerheid nog wel even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling.

 

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten, dus ik ga er vanuit dat je dit via een andere weg hebt doorgegeven, anders hoor ik het graag van je!