Skip to main content

Ik heb alle spullen (modum, tv ontvanger, stroomkabel, hdmi kabel en afstandsbediening) in 1 doos teruggestuurt naar KPN. 

Krijg ik een mail dat ze alleen de modum ontvangen hebben en of ik de tv ontvanger nog wil sturen. 

Vervolgens niet in de chat te bereiken om dit op te lossen. En zelf kan ik geen 0800 nummers bellen. 

Wat moet ik doen?! Is er een andere telefoonnummer beschikbaar of kan Ik ergens een terug bel verzoek indienen? 

Hallo @Retour2022 , geen 0800 nummers bellen? Het nummer van KPN (0800-0402) is helemaal gratis.

Zet je gegevens in jouw forum profiel, de vakjes met (Privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator meekijken en de logistieke afdeling op de hoogte stellen dat alles al teruggestuurd is.


Hallo @Retour2022 , geen 0800 nummers bellen? Het nummer van KPN (0800-0402) is helemaal gratis.

Zet je gegevens in jouw forum profiel, de vakjes met (Privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator meekijken en de logistieke afdeling op de hoogte stellen dat alles al teruggestuurd is.

Ik heb de mobiele provider lyca, daarmee kan je geen 0800 en 0900 nummers bellen (ookal is het gratis). Kpn had ik alleen voor kpn thuis.

Dankjewel voor de tip, ga ik zeker doen! 


Is dat niet erg onhandig? Veel bedrijven en instanties hebben 0800 nummers.
Ook sommige 0900 nummers zoals 0900-8844 (politie geen spoed) wil ik kunnen bereiken.

Een moderator reageert meestal binnen enkele dagen, afhankelijk van drukte en vakantie.


Hoi @Retour2022. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Je mag deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze verwarring!


Hoi @Retour2022. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Je mag deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze verwarring!

Dankuwel voor het bericht. Ik heb net echter weer een herinnering gekregen om het terug te sturen. Is alles wel goed gegaan met de communicatie naar de afdeling logistiek ? Gezien  ik alles netjes heb terug gestuurd beschouw ik de herinnering als niet verzonden. Echter lijkt het me wel de bedoeling dat het vanuit kpn gewoon goed verwerkt wordt. 

 


Wat vervelend dat je opnieuw een herinnering hebt ontvangen. Je mag deze herinnering inderdaad als niet verzonden beschouwen.