Skip to main content

Hallo..

 

Wat een drama om in contact te komen met de klantenservice zeg... of ik moet bellen en dat kost 100 ct per minuut.. gewoon  belachelijk..maar afijn... na veel vijfen en zessen dan via hier... es zien of het probleem nu opgelost kan worden.. ik heb mijn apparatuur terug gestuurd maar krijg nog steeds mailtjes en nu ook brieven om mijn apparatuur terug te sturen. Ik baal hier van als een stekker.. wat een gedoe zeg.. ben er helemaal klaar mee. En zou graag zien dat dit opgelost gaat worden. Sinds Telfort is overgegaan naar KPN ben ik wel een beetje klaar met jullie "service"..

Hallo @Ikke1234 ,

Gewoon negeren die brieven over het terugsturen. KPN heeft een achterstand met de verwerking van de retour gekomen spullen. Bewaar wel goed jouw verzendbewijsje wat je gekregen hebt bij het Post-NL-inleverpunt. 

 

Wat betreft contact : 

KPN is gewoon gratis bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @Ikke1234, welkom bij ons op het forum! Ons nummer is gratis inderdaad, zoals Noordzee hier zegt en Maja in een ander topic waar je had gereageerd. Ik weet niet welk nummer je belde, maar het is niet ons nummer. 

Is het met het juiste nummer ook al gelukt? Ik heb met de gegevens in je forumprofiel gekeken wat ik hierover kan zien, maar op dat adres zie ik geen aansluitingen staan. Zit er mogelijk een typefoutje in?