Skip to main content

Beste KPN, ik heb mijn internet/TV abonnement bij u opgezegd en ruim 3 weken geleden de apparatuur teruggestuurd. Waarom krijg ik gisteren een tweede lege retourdoos toegestuurd met de vraag of ik de apparatuur kan terugsturen? Heeft u mijn doos en apparatuur niet ontvangen? Bedankt om mij schriftelijk te bevestigen dat u mijn apparatuur heeft ontvangen en dat ik deze 2de retourdoos bij het afval kan gooien.

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Welkom op het forum @JCoe. Als de apparatuur reeds verzonden is, dan is een 2de doos natuurlijk overbodig. Zou jij jouw profiel willen invullen en mij dan een seintje kunnen geven. Dan kan ik in onze administratie aangeven dat de apparatuur reeds retour is.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!Â