Skip to main content

Samsung telefoon en TV hebben geen probleem. Is dit bekend?

Welke Experia Box heb je nu dan?

In de tags spreek je over een V10. Is dat de echte V10 of de V10a?


Het is de V10 ZXHN H369A


Het is de V10 ZXHN H369A

Apart, ik heb nog niet eerder gehoord van een dergelijk probleem i.c.m. een V10.

Heb je ook nog ander wifi accesspoints in gebruik?

Heb je wellicht een "draadloze" verbindingsset in gebruik?


Nee, gewoon bedraad dsl. De wifi is uiteraard wel drasdloos 🙂. Ik lees op dit forum veel problemen met ipad en iphones icm de experiabox. Moet steeds opnieuw inloggen. Samsung s10 en s7 geen probleem. Ook samsung tv niet. Apple-tv streambox wel weer. Brother printer ook wel af en toe. Na opnieuw ww ingeven doet ie t vaak weer even.


Kan iemand van KPN hier commentaar op geven? Hoe krijg ik hulp? Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om te bellen. Alle Apple apparatuur hier in huis verliest steeds zijn wifi verbinding en moet dan opnieuw inloggen. Met de vorige Experiabox had ik daar geen last van. Samsung telefoons en tv hebben geen last.


Ik heb geen andere AP's of versterkers in gebruik, alleen de Experia zelf.


KPN tf nr gevonden. 08000402. Ga nu bellen.


Hoi @TheoJ. Welkom op ons forum! 

Lastig dat je verbindingsproblemen ervaart op jouw Apple apparaten. Ik zie dat je ondertussen ons telefoonnummer gevonden hebt, maar je kunt hiervoor ook altijd kijken op onze servicepagina. Ben je met behulp van onze telefonische klantenservice tot een oplossing gekomen en zo ja, zou je deze willen delen? Misschien kunnen we dan andere mensen met hetzelfde probleem helpen.

Mocht het probleem onverhoopt nog niet opgelost zijn, wil je dan jouw profiel updaten met je gegevens en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik even mee kijken. 


Dag Danny,

lijkt opgelost door de 5Ghz SSID in de Experiabox V10 te disablen. Blijkbaar hebben Apple apparaten een voorkeur voor 5Ghz en het bereik van die hogere frequentie is zoals bekend beperkter. Ze kunnen nu alleen nog op 2,4 connecten en dat gaat dus beter. De vorige Experiabox had geen 5Ghz optie, dus daar hadden we het probleem niet.

Tx.

 


Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden. Bedankt voor het terugkoppelen, wellicht helpt het iemand om een soortgelijk probleem op te lossen.


Reageer