Skip to main content
Antwoord

Apps werken niet goed na modemupdate

• March 17, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

hallo, sinds de update van de modem werken bepaalde apps op mijn telefoon niet meer. pas als je wifi aan en uit zet. heel irritant. ik heb de modem al eens uitgezet en aangezet via de stekker en aan en uit knop.  de apps die problemen geven verwijderd en weer geinstallerd. maar niets werkt. dus iedere keer meot ik weer wifi op mn telefoon ana en uti ztetn om de pap te kunnen gebruiken.  is een reset van de modem nog een optie? en wat is het risico ?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Tinus12, welkom op onze community! Ik ben er zelf niet zo bekend mee maar dit lijkt nog wel eens voor te komen en gelukkig is het ook goed op te lossen. We hebben hier toevallig een stukje over geschreven!

De tip van februari

Heb je problemen met wifi, op bijvoorbeeld je mobiele telefoon, op bepaalde sites of apps, probeer dan eens om IPv6 uit te zetten. Dit is een tip die we de laatste tijd wel vaker zien en geven. Heb je een KPN Box 12, dan kan dit soms helpen. Onze Kennisbank helpt je op weg met de instellingen in je modem.

Weet ook dat dit punt bij ons bekend is, en verbeterd wordt in de nieuwe software voor je KPN modem. Het laatste nieuws over de updates kan je volgen via onze Product Updates.

Kom je er met de informatie/instructies op kpn.com en onze Kennisbank artikelen niet uit? Dan denkt de KPN Community natuurlijk graag met je mee!

Laat je ons weten of je er uit komt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hoi ​@Tinus12, welkom op onze community! Ik ben er zelf niet zo bekend mee maar dit lijkt nog wel eens voor te komen en gelukkig is het ook goed op te lossen. We hebben hier toevallig een stukje over geschreven!

De tip van februari

Heb je problemen met wifi, op bijvoorbeeld je mobiele telefoon, op bepaalde sites of apps, probeer dan eens om IPv6 uit te zetten. Dit is een tip die we de laatste tijd wel vaker zien en geven. Heb je een KPN Box 12, dan kan dit soms helpen. Onze Kennisbank helpt je op weg met de instellingen in je modem.

Weet ook dat dit punt bij ons bekend is, en verbeterd wordt in de nieuwe software voor je KPN modem. Het laatste nieuws over de updates kan je volgen via onze Product Updates.

Kom je er met de informatie/instructies op kpn.com en onze Kennisbank artikelen niet uit? Dan denkt de KPN Community natuurlijk graag met je mee!

Laat je ons weten of je er uit komt?