Skip to main content

Meedere apps werken niet goed na upgrade Android 13 ( bijv Twitter, nu.nl, buienradar, rtl nieuws, rabobank, kpt itv app). apps laden content niet

Zelfde probleem op andere Samsung devices die Android 13 hebben. iPhone en een Samsung tablet op Android 12 hebben geen problemen. Netwerk settings al getest. Fabrieksinstellingen gereset. Telefoon Mac adres geselecteerd. ook experiabox naar fabrieksinstellingen gezet

Heb het probleem op meerdere samsung android telefoons met android 13 en samsung tablet op android 13.

 

Als ik wifi uitzet en weer aan werkt het weer even

 

Wifi blijft steeds zichtbaar maar geen internet

 

Als ik met mijn mobiel inlog op een experiabox 10 zijn er geen problemen dus het lijkt een combi te zijn android 13/experiabox 12.

Ook op 4G/5G heb ik geen problemen met de apps

 

wifi6 staat uit op de experiabox.

 

smarthome devices werken allemaal goed

Dat riekt naar een probleem met IPv6.

Zet IPv6 eens helemaal uit op de V12.

Werken die apps dan wel weer?


als ik ipv6 uitzet komt mijn internet helemaal niet meer terug dus dat is geen optie. In ieder geval bedankt voor de tip


als ik ipv6 uitzet komt mijn internet helemaal niet meer terug dus dat is geen optie. In ieder geval bedankt voor de tip

Ook zonder IPv6 moet je uiteraard gewoon Internet hebben. IPv6 moet altijd uitgezet kunnen worden.

Wat is het IPv4 adres van dat mobieltje?


Meedere apps werken niet goed na upgrade Android 13 ( bijv Twitter, nu.nl, buienradar, rtl nieuws, rabobank, kpt itv app). apps laden content niet

Zelfde probleem op andere Samsung devices die Android 13 hebben. iPhone en een Samsung tablet op Android 12 hebben geen problemen. Netwerk settings al getest. Fabrieksinstellingen gereset. Telefoon Mac adres geselecteerd. ook experiabox naar fabrieksinstellingen gezet

Heb het probleem op meerdere samsung android telefoons met android 13 en samsung tablet op android 13.

 

Als ik wifi uitzet en weer aan werkt het weer even

 

Wifi blijft steeds zichtbaar maar geen internet

 

Als ik met mijn mobiel inlog op een experiabox 10 zijn er geen problemen dus het lijkt een combi te zijn android 13/experiabox 12.

Ook op 4G/5G heb ik geen problemen met de apps

 

wifi6 staat uit op de experiabox.

 

smarthome devices werken allemaal goed

Bij mij werkt het door even het stroom van het glaskastje af te halen. Maar dat is alleen een hotfix en geen structurele oplossing. Dat moet KPN verzorgen.