Skip to main content

Hallo,

Ik heb al jaren een Arcadyan VGV7519 modem van Telfort. Eén keer in de zoveel tijd loopt deze echter vast en moet de spanning er af en op om weer verbinding te krijgen. Het modem is tot de herstart zelfs via de bekabelde verbinding niet te benaderen.

 

De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker; dagelijks tot meerdere keren per dag. Kan hier iets aan gedaan worden, of kan het modem door een nieuw exemplaar vervangen worden?

Welkom bij ons op het forum @JWestenberg. Ik zie dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld, dat maakt het makkelijk. Daarmee ben ik meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het modem uit is geweest, maar het netwerk was nog wel actief. Het lijkt me daarom ook het beste om de V8 te vervangen. Ik heb dat meteen voor je in gang gezet, ik stuur je een privébericht met de details daarvan. Laat je weten hoe het met het nieuwe modem gaat nadat je 'm hebt aangesloten?


Ik heb geen reactie van je gezien @JWestenberg, ik neem aan dat dat betekent dat het nu met het nieuwe modem werkt. Als ik nog iets voor je kan doen weet je ons te vinden.


Ik heb geen reactie van je gezien @JWestenberg, ik neem aan dat dat betekent dat het nu met het nieuwe modem werkt. Als ik nog iets voor je kan doen weet je ons te vinden.

Hoi @Jasper ik heb het even de tijd gegeven om te testen. Tot nu toe lijkt alles goed te werken.

Bedankt voor de snelle oplossing! 😄


Graag gedaan @JWestenberg, goed om te lezen dat het beter gaat! Veel plezier met de betere verbinding :slight_smile: