Skip to main content

Regelmatig moet ik de Experiabox (Arcadyan VGV7519 / Firmware Version:02.00.138) herstarten om weer TV te kunnen kijken. In de log-files zie ik geen bijzonderheden. Vaak gaat het internet dan ook “stotteren”. Een reboot van de Experiabox lost alles vervolgens weer op…. tot de volgende keer. De ene keer moet ik het meerdere keren per dag rebooten, andere keren gaat het een paar dagen goed.

Iemand een idee??

Regelmatig moet ik de Experiabox (Arcadyan VGV7519 / Firmware Version:02.00.138) herstarten om weer TV te kunnen kijken. In de log-files zie ik geen bijzonderheden. Vaak gaat het internet dan ook “stotteren”. Een reboot van de Experiabox lost alles vervolgens weer op…. tot de volgende keer. De ene keer moet ik het meerdere keren per dag rebooten, andere keren gaat het een paar dagen goed.

Iemand een idee??

Tegenwoordig rebooten we de experiabox wel vaker. Zou dit probleem ook wel willen uitleggen aan een medewerker van KPN, maar het probleem staat niet tussen de opties en een medewerker aan de veren krijgen is een hele kunst….

 


Hoi @Willem0507. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw verbinding. Heb je jouw Experiabox gereset op de manier dat beschreven staat op de pagina: Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)? (2. Reset je KPN Box (modem). Als dit het probleem niet verhelpt dan kan je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter nadat je dit hebt gedaan? Als je dit liever één-op-één wilt bespreken met een collega, dan kan je hiervoor bellen met onze klantenservice (0800 0402).