Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP2952 v2 adapter kapot

• 7 oktober 2020
  • 13 reacties
  • 275 keer bekeken

Beste, Helaas is mijn stroomkabel/adapter van mijn Arris stuk gegaan.

Waar kan ik deze opnieuw aanschaffen of kan deze opnieuw toegestuurd worden eventueel?

Ik hoor het graag! Groeten, Loes

Beste antwoord door Vikash van KPN

Vikash schreef:

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom op jouw adres geen KPN abonnement tegen? Neem je misschien een abonnement bij Telfort af? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar het forum van Telfort

Ik zie dat jouw abonnement ondertussen is overgezet naar KPN. Welkom bij KPN! Ik heb nu wel de mogelijkheid om jouw verder te helpen. Ik stel voor om jouw tv-ontvanger en stroomadapter om te ruilen. Ik zal een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt sturen. Je kan daar jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen voor een nieuwe.  Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. :relaxed:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi Loes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter defect is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel? Dan ga ik voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld? Ik hoor graag van je.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 oktober 2020

Bedankt! Ik heb zojuist mijn gegevens aangevuld, zou je kunnen laten weten wanneer de adapter onderweg is?

Bedankt! Groet Loes

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom op jouw adres geen KPN abonnement tegen? Neem je misschien een abonnement bij Telfort af? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar het forum van Telfort

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je deze vraag op het Telfort forum hebt gesteld en dat je daar verder bent geholpen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 12 oktober 2020

Beste, 

Helaas past ook deze, dezelfde die eerst is opgestuurd, ook niet op het kastje. Zie foto!

Kunnen jullie aub nagaan welke het wel moet zijn en die stekker opsturen?

Groetjes, Loes

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 12 oktober 2020

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16460 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2020
Vikash schreef:

Ik zie dat jouw abonnement ondertussen is overgezet naar KPN. Welkom bij KPN! Ik heb nu wel de mogelijkheid om jouw verder te helpen. Ik stel voor om jouw tv-ontvanger en stroomadapter om te ruilen. Ik zal een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt sturen. Je kan daar jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen voor een nieuwe.  Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. :relaxed:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 13 oktober 2020

Hallo! Bedankt! Mijn pakket ligt bij het afhaalpunt, waarvoor dank. Zouden jullie alleen nogmaals de email met de details willen delen aub?

Groeten, Loes

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Loes_Haarlem Graag gedaan! Ik heb zojuist opnieuw een privebericht verstuurd met daarin alle informatie. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 oktober 2020

Gelukt! Bedankt! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Loes_Haarlem Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Graag gedaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 oktober 2020

Nog 1 vraag, waar kan ik de pincode vinden om mijn nieuwe tv ontvanger te installeren? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Loes_Haarlem schreef:

Nog 1 vraag, waar kan ik de pincode vinden om mijn nieuwe tv ontvanger te installeren? 

Je pincode kun je niet bekijken, wel opnieuw instellen ‘resetten’ dus. Hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.