Skip to main content

Na wijzigen wachtwoord via de Thuis app, krijg ik op mijn apparaten de melding authenticatieprobleem. Ik heb een hard reset gedaan, oude en nieuwe ww ingevoerd, maar het doet het niet meer. 

Na wijzigen wachtwoord via de Thuis app, krijg ik op mijn apparaten de melding authenticatieprobleem.

Logisch toch? Je moet dan bij al de apparaten ook dat nieuwe wachtwoord invoeren. Dat lukte niet?


Nee, dat lukt juist niet. 


Had een nieuw ww ingevoerd in de app. Deze pakte m'n telefoon niet. Toen kon ik niet meer op de app, omdat ik niet meer op de wifi kon. Toen heb ik een hard reset gedaan. Probeer nu weer met het originele ww aan te melden, maar dat gaat niet meer


Inloggen vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop op http://192.168.2.254. Lukt dat?

Zo nee, welke Experiabox heeft u? Of deKPN Box? 


Ja, ik ben nu via bekabelde laptop ingelogd


Ja, ik ben nu via bekabelde laptop ingelogd

Mooi. Dan kun je bij de WiFi instellingen vinden welke netwerknaam uitgezonden word, en welk wachtwoord daarbij hoort.

Of ... zit ik me nu te bedenken: gebruikt u wifi versterkers? 😜


Ja, ik heb wel versterkers staan


Het is gelukt, heb me aangemeld zoals je zei en heb weer het Oude ww ingevoerd. Alles doet het weer. Bedankt voor je hulp! 


Goedemorgen @Heleen79, van harte welkom op ons forum. We hebben hier verschillende behulpzame en kundige gebruikers, zoals Nick hier in jouw topic. Super om te zien dat je er met zijn hulp uit gekomen bent! Als er iets is, dan weet je ons hier te vinden.