Skip to main content

Probeer al langer dan een jaar handmatige betaling om te zetten naar automatische incasso, alles geprobeerd, IPhone, iPad of gewone PC, steeds foutmelding ophalen gegevens mislukt probeer op ander moment. Maar wel steeds bijna 2 euro voor iedere factuur incasseren. Wie weet raad? 

Voorts is het mij volstrekt onduidelijk hoe je via ideal betaalt, lukt gewoon niet via kpn app of kpn.com.

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


@Dfdsfadf Welkom op het forum. Wat irritant dat het niet lukt om je papieren facturen uit te zetten. Ik kijk graag even met je mee om te kijken of dit mij wel lukt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Is gebeurd.


@Dfdsfadf Bedankt voor het invullen! Zou je voor mij ook nog je rekeningnummer willen invullen in je forumprofiel waarvan je de automatische incasso wil laten plaatsvinden? Kies hier wel voor een vakje waar privé bij staat! Dan kan ik de papieren facturen voor je uitzetten en ook direct de automatische incasso in orde maken. 


Dank je, heb t ingevuld bij klant nummer. Overigens heb ik de rekening nu wel twee keer betaald omdat er foutmeldingen kwamen bij betalen met ideal maar later bleek dat het wel afgeschreven was. Neem aan dat ik bij de volgende rekening dit bedrag kan verrekenen. In ieder geval fijn als het vanaf de volgende keer met automatische incasso gaat (en dat dubbel betaalde bedrag dan wel verrekend wordt…...)


@Dfdsfadf Super, ik heb de automatische incasso aangezet. Ik ga er vanuit dat de volgende factuur dan ook automatisch geïncasseerd zal worden. Je zal in ieder geval geen papieren facturen meer ontvangen, dit heb ik voor je uitgezet. Op het moment dat je dubbel betaald hebt dan duurt het even voor de betaling verwerkt is ons systeem, vervolgens wordt er gekeken of er nog openstaande bedragen zijn. Als de betaling verwerkt is en er zijn geen openstaande bedragen dan wordt het bedrag binnen ongeveer 2 weken uitbetaald. Mocht er toch iets mis lopen, zou je dit dan kunnen laten weten? 


Top, dank je wel Rutger, fijn dat dat nu geregeld is. Meld mij wel als over paar weken die betaling niet is terugbetaald.