Skip to main content

Beste 

 

nu al een paar maanden wordt mijn factuur welke op automatische incasso staat niet geïncasseerd, heb al een keer gebeld met de klantenservice en die zeggen dat alles goed staat , daarna contact met de bank opgenomen en die zeggen dat er geen blokkade is !

ik ben er een beetje klaar mee , alle andere facturen worden wel normaal afgesch

Beste Yonina,

Ik heb hetzelfde probleem. Het is begonnen na de overname van Telfort door KPN. Zowel de klantenservice van KPN als mijn bank weten niet waar het probleem zit.

Ik moet nu iedere keer de betaling handmatig uitvoeren. Ik ga maar weer eens een mail naar KPN sturen…..

Groeten,

Doortje D

 

 


Goedemiddag @Yonina en @DoortjeD, welkom op het forum!
Als een incasso een paar keer mislukt kan het zijn dat het mandaat hiervan vervalt. Ik zelf kan hier helaas weinig aan veranderen maar er is gelukkig wel een oplossing.

Het is belangrijk om contact met je bank te zoeken en navraag te doen of er geen blokkade op staat. Als het daarna nog steeds misgaat is het belangrijk om telefonisch contact te zoeken met onze afdeling collections. Zij zijn de enige die dit soort zaken kunnen oplossen.  Ze zijn gratis te bereiken op 0800 0402