Skip to main content

Is jullie back office afdeling dood????

Contact opnemen met de klant ho maar. Gewoon 25 x achter elkaar gewoon niet de klant opvolgen naar aanleiding van een monteur afspraak die niet ingepland kan worden omdat er een systeem fout is. Hoe knudde kan een organisatie zijn. Ik zit al 3 maanden te wachten als ik de klantenservice bel kunnen ze ook niet betekenen voor mij alleen maar ja we geven het weer door aan de back office die geloof ik al 10 jaar overleden is want deze back office laat nooit wat van zich horen. Een grote *** organisatie KPN.

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hoi @Marciano2512! Welkom hier. Ga er maar vanuit dat ze nog leven, maar wellicht is er her en der iemand op vakantie. Dit mag natuurlijk geen invloed hebben op de doorlooptijd van jouw ticket(?). Kun je iets meer context geven waar je op zit te wachten? Wacht je op dit moment op een monteursafspraak? Waarvoor komt de monteur langs? Als je het goed vindt, kijk ik even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende.Â