Skip to main content

Afgelopen maandag zou een monteur onze aansluiting regelen. Nu is deze afspraak i.v.m. het corona-virus gecanceld, begrijpelijk. Direct zelf de Experiabox aangesloten, maar nu blijkt dat er in de patchkast nog een switch omgezet moet worden. Klantenserivice gebeld, zij hebben dit doorgegeven aan de backoffice, maar we ontvangen geen reactie.

Het enige wat klantenservice verder aangeeft....15 april staat als nieuwe datum in het systeem. Dit is een maand later dan toegezegd. Dit kan echt niet! 

Hoe gaan we dit oplossen?

Ook wij krijgen geen respons van de backoffice. Afgelopen maandag zou ons internet geïnstalleerd worden, nu 4 dagen kater nog geen reactie, via klantenservice krijgen we de datum 15 april, dit is onacceptabel in deze tijd.

Inmiddels al ..x gebeld, maar verder helpen ho maar...…

Admin: samengevoegd met bestaand topic.


Het hele land is in crisis. Reken er maar op dat u nog geduld zal moeten hebben.


Joep, crisis.......een monteur kan toch wel even een switch omzetten in eem patchkast.

Heel veel mensen / beroepen draaien gewoon door hoor. Zo hoort KPN ook te zorgen dat mensen internet hebben, zodat diegene die thuis moeten werken dit ook kunnen.


Bijzonder. Ik ken werkelijk niemand waar het leven op dit moment gewoon doordraait. Maar hoe dan ook kpn vraagt op de site om begrip voor eventuele vertragingen. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur na plaatsing van je topic.


Hey @MarcPastoors, welkom op het KPN forum. Goed dat je aan de bel trekt. En je hebt gelijk, heel erg zuur dat we niet snel met een oplossing kunnen komen . Dit is een uitzonderlijke situatie die vele belemmeringen kent. Sorry daarvoor. Ik duik er graag even in wat er wél mogelijk is. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen? :)


Hoi @Nadia, bedankt voor jouw reactie. Wat mis je aan mijn profielgegevens?

Voor zover ik kan zien zijn zowel mail als ook mobiel nr. ingevuld


@Nadia inmiddels verder aangevuld :thumbsup_tone1:


@Nadia, het probleem is dat er in een patchkast in de wijk nog iets moet worden omgezet. In 1e instantie hadden wij een monteur besteld, maar alle aansluitingen in onze woning hebben we zelf geregeld. We hebben alleen  nog geen internet, omdat er niemand dit bewuste knopje in de patchkast niet heeft omgezet. 

Onze woning draait grotendeels via een domotica systeem waarvoor we een aansluiting nodig hebben, ook moeten wij met twee personen thuiswerken. 

Wij probeer al sinds vorige week maandag via klantenservice in contact te komen met jullie backoffice, zodat er een monteur in de patchkast deze handeling gaat uitvoeren. 

Wij hebben alle begrip dat de monteur 16maart niet langs kon komen, dit hebben we zelf dus opgepakt. Maar het moet toch mogelijk zijn dat er in de wijk in de patchkast de bewuste handeling wordt uitgevoerd.

Wij hopen dat KPN ons als nieuwe klant snel gaat verder helpen en de aansluiting eindelijk gaat verzorgen.


Ik begrijp jullie situatie volkomen, ook mijn partner en ik werken thuis (wie niet?). Een netwerkverbinding is nu meer dan ooit onontbeerlijk. 

Helaas zijn je gegevens niet zichtbaar in je forumprofiel. Zou je die willen nakijken? Vergeet niet op ‘Opslaan’ te drukken :)


Hoi @Nadia ik zie achter veel ingevulde velden (privé) staan, beperkt dit ook de zichtbaarheid voor jou? Zo ja, hoe kan ik dit aanpassen?

 


Hoi @Nadia ik zie achter veel ingevulde velden (privé) staan, beperkt dit ook de zichtbaarheid voor jou? Zo ja, hoe kan ik dit aanpassen?

 

Nee @Marc Pastoors ,  dit beperkt alleen de zichtbaarheid voor overige forumleden. Dus de mw van KPN kan de velden zien.

En geef ook even aan wélk forum profiel je verwijderd wil hebben, want je hebt er nu 2 en dat is verwarrend.


@Nadia, ik heb inderdaad op twee plaatsen iets gepost. Dat ik daarmee ook twee profielen heb gecreëerd, was niet de bedoeling. Ik kan zo even niet herleiden hoe ik het andere profiel kan aanvullen of verwijderen.

 


@Nadia, het heeft even wat tijd in beslag genomen, maar ik ben er achter dat ik op twee manier heb ingelogd. Via FB en via ons mailadres, vandaar dat er bij één profiel niet alles gevuld was. Mocht het helpen, mag de inlog via FB wel verwijderd worden.

Maar belangrijker, hoe krijgen we zo snel mogelijk de aansluiting geregeld, zodat thuiswerken op een normale manier georganiseerd kan worden en onze huisdomotica normaal bediend kan worden.

Wij wachten in spanning af…...


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie nu ook dat dit voor nu op 15 april is ingepland. Hoe graag ik dit ook zou willen, dit versnellen lukt mij ook niet. Er wordt wel contact met je opgenomen zodra dit eerder kan. We zitten in een bijzondere situatie waarbij de beschikbaarheid van monteurs ook weer van dag tot dag kan veranderen. 

Ik zie wel dat er op dit adres ook een mobiel nummer actief is. Daar kan ik in ieder geval al 100 Gb op toevoegen zodat jullie dat als hotspot kunnen kunnen gebruiken en toch thuis kunnen werken. Sterker nog, ik heb dat zonet gedaan. DIt kunnen we nog wel aanvullen, zolang er maar niet wordt gestreamed, dat gaat namelijk heel snel met het verbruik.

Ik snap volledig dat dit geen ideale situatie is, maar voor nu roeien we met de riemen die we hebben. En hopelijk kan een monteur snel jouw kant op roeien. 


Goedemorgen @Nadia of @Alex_P of andere medewerker. Op dit adres is geen mobiel actief van KPN, dit is van een oude bewoner, dus die 100Gb heb je voor niets weggegeven.

Leuke zinspeling 😉 trouwens, maar daar schieten wij weinig mee op helaas.

Een aansluiting op internet, iets waar momenteel velen afhankelijk van zijn, verplaatsen van 16 maart naar 15 april, kom op, dat is toch niet normaal.
Wij zitten hier met twee personen via een hotspot te werken en onze domotica van onze nieuwe woning is niet te bedienen.
Het lijkt mij sterk dat KPN geen monteur kan regelen die even in een patchkast een switch om komt zetten. Er vallen geregeld afspraken uit, zo was dit bij ons en vele anderen. 
De noodzaak van een internet verbinding is tegenwoordig en zeker nu in deze bijzondere situatie niet meer weg te denken. 
Ook het feit dat de backoffice niet eens de moeite neemt om telefonisch contact op te nemen begrijp ik niet. Wij hadden op ons oude adres een abonnement bij Telfort en zijn juist bij KPN gebleven i.v.m. de goede service, maar deze valt helaas enorm tegen. 
Laten we vandaag proberen een passende oplossing te vinden. Het liefst direct een monteur langs sturen om in de wijk de bewuste switch om te zetten en op z'n minst vooraf even telefonisch contact hierover.

 


Beste @Marc Pastoors Als we vandaag een monteur konden sturen zouden we dat natuurlijk doen. Maar de situatie waar we met z'n allen inzitten is een uitzonderlijke situatie en we kunnen niet anders dan afwachten. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij collega @Alex_P al schreef: we kunnen op dit moment niet anders dan afwachten. 


Beste @Bart_ @Alex_P @Nadia dit is een antwoord waar we dus helemaal niets mee kunnen ;-( 
Wij hebben alle begrip voor de COVID-19 (corona) situatie waarmee we te maken hebben. Maar in dit geval hoeft er alleen iemand buiten in een patchkast een switch om te zetten. Er is dus geen contact met ons of een bezoek in onze woning noodzakelijk.
Waar is de service waar KPN zo mee schermt? 
De bijzondere tijd waar continu mee geschermd wordt is een tijd waarin juist KPN haar klanten moet voorzien van alle service. KPN neemt niet eens de moeite om persoonlijk contact op te nemen, zeer bedroevend! De standaard reacties vanuit KPN tot nu toe zijn echt onbegrijpelijk.
Het inplannen van een monteur om voor ons een switch om te zetten, is iets wat ook in deze tijd gewoon door kan gaan. 
Hopelijk komt er nu echt eens actie vanuit KPN


Vandaag via @Nadia uiteindelijk super geholpen en worden we nu komende dinsdag aangesloten. Door haar inzet voelen wij ons weer gehoord en gewaardeerd als klant. Nogmaals dank :thumbsup_tone2:


Hé @Marc Pastoors, wat een lieve woorden :blush: . Graag gedaan. Succes met de installatie dinsdag :muscle_tone2:


Reageer