Skip to main content

Goedenavond,

 

Afgelopen maand zijn wij verhuisd.  Wij waren al klant bij KPN dus kregen keurig een verhuisdoos toegezonden om alle spullen mee te nemen naar ons nieuwe (momenteel ons huidige) adres.

Op zondag 26 juli 2020 ben ik aan de slag gegaan met het installeren van o.a. de experiabox. Deed kreeg ik helaas niet voor elkaar waardoor ik contact op nam met de klantenservice. De klantenserice bekeek samen met mij naar het probleem en verrichte metingen. Conclusie was dat er een monteur diende langs te komen. Deze zou de volgende dag, maandag 27 juli 2020 langs komen.


Op maandag 27 juli, rond 16:00 uur, werd ik keurig door de monteur gebeld. Helaas stond hij op het oude adres, welke 45 minuten rijden vanaf ons huidige adres ligt. Ik moest een nieuwe afspraak maken. Direct met de klantenserice gebeld maar die gaven aan dat er geen nieuwe afspraak ingepland kon worden omdat de ticket nog open zou staan. Ik zou volgens de medewerker de volgende dag teruggebeld worden. De volgende dag, dinsdag 28 juli 2020, wederom contact opgenomen aangezien ik niet teruggebeld was. De medewerker gaf aan dat ik echt morgen teruggebeld zou worden. Toch maar tot de volgende dag, woensdag 29 juli 2020, rond 19:00 uur gewacht. Wederom niet gebeld dus zelf weer gebeld en deze medewerker gaf aan dat het geen nut had om te bellen. Dit aangezien backoffice mij echt zou gaan terugbellen, alleen kon zij niet vertellen wanneer dit het geval zou zijn.  Volgens haar moest ik maar ‘gewoon geduldig zijn’. 

 

Nu bijna een week later is op de dag van vandaag nog geen enkel contact moment geweest vanuit backoffice.  Onbegrijpelijk dat er na al die dagen nog geen contact wordt opgenomen. 


Ik hoop dat ik middels deze weg wel geholpen kan worden.​​​​​​

 

 

Dag @Danjel78! Welkom hier. Bedankt voor je uitgebreide verhaal en het direct doorgeven van je gegevens. 
Ik ben absoluut niet trots op deze situatie en wordt er een beetje moedeloos van. Zo te zien heb je zojuist contact gezocht met ons. 
Ook ik de betreffende afdeling dringend verzocht morgen contact met je op te nemen, want dit had al veel eerder gebeurd moeten zijn. 
Helaas kan ik vandaag niet meer doen dat dit omdat het zondag is. Wil je het hier laten weten als je morgen gebeld bent of niet? We steken graag de handen uit de mouwen voor je om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. 
 


Heb vanochtend inderdaad via de chat contact gehad. Helaas geen stap verder gekomen. 

Hopelijk word ik inderdaad morgen gebeld. Mocht dit laatste zo zijn dan laat ik dit uiteraard hier weten. 

Fijne zondag.


Tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels 1.5 week verder..


@Danjel78 Ik zie dat je eindelijk bent teruggebeld. Volgens mij is het inmiddels opgelost, klopt dit?
Excuses voor de latere reactie. Ik ben helaas niet alle dagen aan het werk. :blush:  


Reageer