Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Al een lange tijd proberen we onze bankrekeningnummer te wijziging. Helaas is dit ons tot op heden niet gelukt. Via mijn KPN hebben we het paar keer gewijzigd, maar elk keer keert het terug naar de oude rekening. En lek maand krijgen we hierdoor een aanmaning. 

Zou u aub onze rekening met spoed willen wijzigen. onterechte afsluiting heeft invloed op onze werk.

Nieuwe Rekening moet zijn ****************************.

Ik zie ook dat op factuur nog onze oude adres staat vermeld, het zou fijn zijn als dit ook gewijzigd kan worden. Nieuwe adres is ************ (alleen huisnummer gewijzigd).

 

Alvast bedankt voor uw medewerking

 

Mvg,

Fatme 

 

Admin: Bericht aangepast met het oog op de privacy van de klant.

Hoi @Kamil76 en welkom op ons forum! 

Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic aangekomen zijn. Ik lees dat je verschillende gegevens wilt wijzigen, en dat 't via MijnKPN niet is gelukt. Kleine aanpassingen kunnen we via het forum voor je in orde maken, denk bijvoorbeeld aan de aanhef of spelfouten. Voor het wijzigen van je adres en bankrekeningnummer kan je gratis bellen met onze klantenservice, via 0800-0402. Via die weg kunnen we de juiste verificatie doen, onze collega's daar helpen je meteen verder.