Skip to main content

Mijn abonnement heb ik bij KPN opgezegd per 17-6-2020. Of eigenlijk, heel netjes Online. In tegenstelling tot KPN, die dit 3 jaar geleden bij Ziggo zou doen. Heel veel ellende heb ik hier door gekregen. Deurwaarder heeft 1.500,- euro van mij gevorderd en ontvangen omdat KPN het toch niet had geregeld. Ik ben hierdoor zwaar in de financiële problemen terecht gekomen.En nu ga ik bij KPN weg en alles is op tijd geregeld. Jullie brengen mij een hele maand als laatste in rekening in plaats van 17 dagen. Ik krijg nog 1.500,- van jullie. Dit is wel de laatste strohalm KPN.Ik leef van een WAO-uitkering, geheel tegen mijn zin en wil in, noodgedwongen omdat het niet anders kon. Dankzij jullie nog veel meer ellende en nu nog meer een klein beetje meer. Ik zal reclame voor jullie maken, mondeling en negatief. Bedankt KPN!

Mijn abonnement heb ik bij KPN opgezegd per 17-6-2020. En nu ga ik bij KPN weg en alles is op tijd geregeld. Jullie brengen mij een hele maand als laatste in rekening in plaats van 17 dagen. 

@exex 

Heb je een bevestiging ontvangen van de opzegging? Heb je rekening gehouden met een opzegtermijn van één maand? 

Dus als je op 17-6-2020 hebt opgezegd, dan stopt het abonnement per 17-7-2020. Normaliter wordt eerst een hele maand abonnementsgeld in rekening gebracht en wordt dan later weer een stukje gecrediteerd. 

Als je de bevestiging van de opzegging (per 17-7-2020?) hebt ontvangen, dan komt het met die creditering wel goed. 

Wil je dat iemand in de administratie van KPN gaat kijken? Vul dan jouw volledige forumprofiel…. 


@exex Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al van het goede antwoord heeft voorzien. Op het moment dat je hebt betaald voor een volledige maand, maar je abonnement stopt bijvoorbeeld halverwege de maand dan ontvang je een slotfactuur met het teveel betaalde bedrag. Dit wordt dan teruggestort op je rekening. Ik zou graag nog even voor je kijken of dit ook goed gaat. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en zoek ik uit hoe het zit. 


@exex We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!